خبر فوری

بهروز اکرمی:برنامه های بزرگداشت دهه فجر نباید جنبه سیاسی و جناحی پیدا کند

هرمزبان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: باید مراقبت شود با توجه به نزدیکی برگزاری دو انتخابات مهم برنامه های بزرگداشت دهه فجر جنبه سیاسی و جناحی پیدا نکند.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، بهروز اکرمی عصر یکشنبه در نشست کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر استان هرمزگان با بیان اینکه دهه فجر متعلق به تاریخ بزرگ ملت ایران است، عنوان کرد: در این دهه مهم سرنوشت این ملت با رهبری امام راحل رقم خورد و انقلاب اسلامی و دهه فجر یادگار بزرگ امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب است.

وی ادامه داد: نباید در ایام دهه فجر به برگزاری مراسم های نمادین بسنده شود بلکه باید نسل امروز این کشور را به درستی با دهه فجر آشنا کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان افزود: دهه فجر متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است و ادارات و دستگاه های اجرایی نباید نسبت به این ایام بی تفاوت باشند بلکه باید فعالیت و مشارکت خوبی در برنامه های این دهه داشته باشند و بر این اساس نیز کمیته نظارت و ارزیابی ستاد دهه فجر تشکیل شده تا کار ادارات و سازمان ها را ارزیابی کند.

اکرمی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دارای پایگاهی مردمی است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم برنامه ها و مراسم بزرگداشت دهه فجر رنگ و بوی مردمی داشته باشد و مردم در برگزاری این برنامه ها مشارکت و نقش داشته باشند.

وی بر لزوم ایجاد تنوع و به روز بودن برنامه های دهه فجر تاکید کرد و بیان داشت: باید برنامه هایی اجرا شود که دهه فجر انقلاب اسلامی را برای نسل امروز ملموس کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: هیئت های مذهبی نیز باید در برنامه های دهه فجر نقش آفرینی و مشارکت داشته باشند و به همراه نهادهای مدنی می توانند امور اجرایی برنامه ها را به عهده بگیرند و نهادهای دولتی نیز کار پشتیبانی را انجام دهند.

اکرمی با تاکید بر اینکه باید مراقبت شود با توجه به نزدیکی برگزاری دو انتخابات مهم برنامه های بزرگداشت دهه فجر جنبه سیاسی و جناحی پیدا نکند، اظهار داشت: دهه فجر فرصتی طلایی برای تلاش در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات و تقویت وحدت ملی است و باید به این جنبه مهم در آستانه برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان توجه داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان اضافه کرد: همچنین دهه فجر فرصتی است تا مدیران با مردم دیدار داشته و ضمن ارائه گزارش کار، با مشکلات مردم بیشتر آشنا شوند.

وی گفت: کمیته های ستاد دهه فجر نباید موازی کاری کنند بلکه کارهای کمیته ها باید مکمل یکدیگر باشد و کمیته ها در زمینه محتوای برنامه ها بیشتر کار کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر: 3353

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید