خبر فوری

دهه فجر/ بوستان‌های بانوان در هرمزگان به بهره برداری می‌رسد

هرمزبان:سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان گفت: ۲۲ بوستان بانوان در هرمزگان در حال احداث است، که عمده آنها در دهه فجر به بهره برداری می رسد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مسعود دالمن عصر یکشنبه در نشست کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر استان هرمزگان با بیان اینکه برنامه ریزی برای افتتاح پروژه های عمرانی همزمان با دهه فجر در هرمزگان آغاز شده است، عنوان کرد: فهرست اولیه پروژه های قابل افتتاح دستگاه های اجرایی مختلف، تهیه شده است.

وی ادامه داد: برای معرفی مناسب اقدامات دولت، قرار بر این شده که پروژه های شاخص استان هرمزگان که اثرگذاری آن بر زندگی مردم بیشتر است به شکل مناسبی به مردم اطلاع رسانی شود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان افزود: ساخت ۲۲ بوستان بانوان در هرمزگان که عمده آنها در دهه فجر به بهره برداری می رسد از پروژه های مهمی است که هدیه ای از طرف دولت برای ۵۰ درصد جمعیت استان یعنی بانوان است.

حجت الاسلام غلامعلی ارجمند رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز در این نشست با اشاره به برنامه های دهه فجر، عنوان کرد: همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، برنامه های نواختن زنگ انقلاب در مدارس، رژه بسیجیان در گلزار شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با ایثارگران در سراسر استان هرمزگان برگزار می شود.

وی ادامه داد: تزئینات شهری و اطلاع رسانی لازم برای برنامه های این دهه باید به شکل مناسبی انجام شود و همچنین ادارات برنامه ریزی های لازم برای افتتاح پروژه ها را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

کد خبر: 3350

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید