خبر فوری

قوی ترین مردان هرمزگان انتخاب شدند

هرمزبان:دومین دوره مسابقات قویترین مردان هرمزگان با شناخت نفرات برتر در بندرعباس به پایان رسید.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،دومین دوره مسابقات قویترین مردان هرمزگان با حضور 15 شرکت کننده در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ابتدا 15 شرکت کننده در مرحله مقدماتی شامل بلند کردن کنده 110 کیلوگرمی، غلطاندن لاستیک 450 کیلوگرمی، حمل چمدان 240 کیلوگرمی و حمل آرم 150 کیلوگرمی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان علی بارانی، محمود سراجی، مهدی نعیمی، احمد جعفری، رضا عباسی، فرشاد دهقانی، ذاکر قاسمی و عباس بحرک به مرحله نهایی رسیدند.

در این مرحله شرکت کنندگان در چهار ماده اسکات تعادلی 300 کیلوگرمی، سه گانه شامل غلط لاستیک 450 کیلوگرمی، بلند کردن گوی 120 کیلوگرمی و حمل گوی 120 کیلوگرمی بر پله کان قدرت، بلند کردن گوی های 100-110 و 120 کیلو گرمی و کشیدن ماشین آتش نشانی به وزن 120 تن به رقابت پرداختند و در پایان عباس بحرک با 23 امتیاز، ذاکر قاسمی با 22 امتیاز و مهدی نعیمی با 14 امتیاز به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

این مسابقات توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و با همکای هیئت پرورش اندام و بدنسازی استان هرمزگان در پارک غدیر بندرعباس برگزار شد.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر: 3303

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید