خبر فوری
برترین های چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج در هرمزگان معرفی شدند

برترین های چهارمین جشنواره استانی فیلم بسیج در هرمزگان معرفی شدند

هرمزبان: چهارمین جشنواره فیلم بسیج استان هرمزگان با حضور بازیگر فیلم محمد رسول الله(ص) و جمعی از هنرمندان در پارسیان به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،آصف زامیران مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان در مراسم اختتامیه جشنواره استانی فیلم بسیج ضمن تقدیر از هنرمندان فیلمساز استان با اشاره به ظرفیت‌های بخش فیلم استان گفت: فیلمسازی یکی از هنرهای تأثیر گذار در جامعه است لذا تقویت بنیان فرهنگی را می‌توان با جلوه‌های بصری تقویت کرد.

وی اضافه کرد: استان هرمزگان با برخورداری از نوار زیبای ساحلی و همچنین وجود اقوام، پوشش‌ها، گویش‌ها و سنت‌های متفاوت موقعیت خوبی را برای هنرمندان ایجاد کرده تا با بهره‌گیری از آن بتوانند آثار زیبا و پر محتوایی را خلق کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان هرمزگان در ادامه اظهار کرد: موضوعاتی که در فراخوان جشنواره مورد تأکید قرار گرفته بود بر اساس واقعیت‌ها و نیازهای امروز جامعه طراحی شده بود لذا بهترین فیلم این جشنواره به موضوع اقتصاد مقاومتی پرداخته بود و اینکه با چه ابزار بسیار ساده می‌توان از تولیدات چینی فاصله گرفت و نیاز خانه را با آن تأمین کرد.

زامیران سطح این دوره از جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ۷۰ اثر هنری به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که تمامی آنها از موضوعات و مضمون‌های خوب هنری و محتوایی برخوردار بودند.

یادآور می‌شود؛ مراسم اختتامیه جشنواره استانی فیلم بسیج با حضور جعفر قاسمی بازیگر فیلم محمد رسول‌الله(ص) و جمعی از مسئولان شهرستانی و استانی در سالن شهید تندگویان شهرستان پارسیان برگزار شد.

در این مراسم از سلمان سلجوقی به عنوان بهترین فیلم داستانی و بهترین کارگردانی، مریم مؤمن‌زاده بهترین بازیگر خردسال، سید علی میرکریمی بهترین تصویربرداری، خانم بنفشه ابراهمی بهترین بازیگر زن، بهزاد زرنگار بهترین بازیگر مرد، ابوالحسن زاهدی کارگردانی دوم، زهرا حیدری کارگردانی سوم تقدیر به عمل آمد.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر: 3302

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید