خبر فوری

آیت الله نعیم آبادی: اصلح کسی است که به فکر مردم باشد/ وابستگی‌های طایفه‌ای را کنار بگذارید

هرمزبان:امام جمعه بندرعباس گفت: در انتخابات مجلس باید وابستگی‌های قومی و طایفه‌ای را کنار گذاشت و به کسی رای داد که به فکر مردم باشد و بتواند کاری برای آنها انجام دهد.به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه های نماز سیاسی- عبادی جمعه بندرعباس با اشاره به اهمیت رواج احترام در جامعه، اظهار داشت: احترام همسران به یکدیگر سبب استحکام پایه‌های خانواده می‌شود، استحکام خانواده خم موجب استحکام جامعه است.

وی افزود: جامعه در شرایطی به سوی اصلاح حرکت می‌کند که در آن احترام و عزت حاکم باشد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: اشتغال تنها پشت میز نشینی نیست. جوانان پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه صرفا به دنبال پیدا کردن شغل و پست دولتی نباشند و سعی کنند با استفاده از ظرفیت‌های جامعه، اشتغال را برای خود و هم سالانشان به وجود بیاورند.

نعیم آبادی با اشاره به محدودیت‌های دولت برای ایجاد کار در جامعه، خاطر نشان ساخت: جمعیت جوان جامعه افزایش قابل توجهی یافته است. دولت به تنهایی قادر به تامین اشتغال کافی برای جوانان نیست. خانواده‌ها سعی کنند تا آنجا که می‌توانند به جوانانشان حرفه و کار بیاموزند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز، به سخنان رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات آینده یکی از مهم‌ترین و سرنوشت سازترین انتخابات تاریخ نظام اسلامی است. مردم سعی کنند در انتخابات با عقل و منطق به اصلح‌ترین فرد رای دهند.

نعیم آبادی اضافه کرد: در بحث انتخاب نماینده برای مجلس باید وابستگی‌های قومی و طایفه‌ای را کنار گذاشت و به کسی رای داد که به فکر مردم باشد و بتواند کاری برای مردم انجام دهد.

نمازگزاران بندرعباسی پس از نماز جمعه، با راهپیمایی در این شهر ضمن محکومیت جنایت اخیر آل سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر، بر ضرورت هم‌بستگی و اتحاد در جامعه اسلامی تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

کد خبر:3296

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید