خبر فوری
استاندار هرمزگان: جغین به شهر ارتقاء می یابد

استاندار هرمزگان: جغین به شهر ارتقاء می یابد

هرمزبان:دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان در دیدار خود با اهالی جغین از ارتقاء این منطقه به شهر از سال آینده و احداث پارک ویژه بانوان در این منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبانبه نقل از پایگاه خبری هشت بندی،دکتر جاسم جادری استاندار هرمزگان صبح امروز در دیدار خود با اهالی جغین و همچنین در جلسه شورای اداری این منطقه که با حضور حضرت آیت الله رئوفی، حاج علی رئوفی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ، دکتر دالمن معاون عمرانی استاندار،فیصل ضرغامی مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری ، فرماندار رودان، بخشدار جغین و جمعی از مدیران ستادی و ادارات کل استان هرمزگان نیز حضور داشتند از استقرار شهرداری در جغین از سال اینده خبر داد.

وی در این رابطه اضافه کرد: به زودی کارشناسان تقسیمات کشور جهت تهیه طرح ایجاد نقطه شهری در جغین به این منطقه اعزام می شوند و حد و حدود حوزه شهری جغین توسط این کارشناسان مشخص خواهد شد.

وی در ادامه تصریح نمود: با استقرار شهرداری در جغین و توسعه کارهای عمرانی و زیر بنای شهری چهره جغین از وضعیت کنونی خارج خواهد شد و متحول می گردد و اعتبارات عمرانی این منطقه با استقرار شهرداری افزایش خواهد یافت.

رئیس شورای ترافیک استان هرمزگان : در خصوص تعریض و بهسازی ارتباطی جغین به رودان و هشت بندی و روکش راههای فرعی و روستایی این منطقه گفت به زودی 30 کیلومتر از راههای ارتباطی فرعی و روستایی جغین روکش آسفالت می شود و تعریض و بهسازی محور ارتباطی جغین و رودان در برنامه های سال آینده قرار می گیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین مقرر شد اداره کل امور روستایی استانداری به حساب هر یک از دهیاری های جغین مبلغ 10 میلیون تومان واریز کند.

رئیس شورای اموزش و پرورش هرمزگان در ادامه یک خبر خوش برای بانوان جغینی داشت و افزود به خاطر استقبال زیبنده بانوان جغین از نماینده عالی دولت یک پارک بانوان هدیه دولت تدبیر و امید به بانوان جغین خواهد بود.

جادری در خصوص رفع مشکلات آب شرب روستاهای جغین خاطرنشان کرد: مقرر گردید اداره کل آب و فاضلاب روستایی 4 هزار متر لوله جهت رفع مشکلات آب شرب برخی روستاها اختصاص دهد .

استاندار هرمزگان درخصوص رفع نوسانات برق در جغین بیان داشت : شرکت برق منطقه ای استان ترانسفر ماتور های جدیدی را جهت رفع نوسانات برق در جغین مستقر خواهد نمود.

استاندار هرمزگان همچنین از ایجاد چند شهرک کشاورزی در جغین برای توسعه فعالیت های کشاورزی کشاورزان جغین خبر داد که توسط سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان این موضوع پیگیری خواهد شد.

رئیس شورای برنامه ریزی استان هرمزگان همچنین از تهیه طرح مطالعاتی اجرای طرح هادی در روستاهای باقی مانده و تکمیل طرح های نیمه تمام هادی در روستاهای جغین خبر داد.

استاندار هرمزگان همچنین افزود: متاسفانه شاخص های استان هرمزگان در حوضه راه ، بهداشت و درمان و اموزش و پرورش پایین است که باید به سمت کمک های مردمی حرکت کرد زیرا درامد دولت پاسخگوی حجم عظیم کارها نیست.

انتهای پیام/
کد خبر: 3289

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید