خبر فوری
تائید صلاحیت 72نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در هرمزگان

تائید صلاحیت 72نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در هرمزگان

هرمزبان: رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: 72 نفر از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان از سوی هیات های اجرایی تائید صلاحیت شدند.
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،بهروز اکرمی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: 101 نفر در استان داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بودند که از این تعداد 72 نفر در هیات های اجرایی تائید صلاحیت شدند.
وی اظهار کرد: 17 نفر نیز صلاحیت آنان از سوی هیات های اجرایی استان تائید نشد و 12 نفر هم انصراف داده بودند.
اکرمی یادآور شد: دلایل افراد احراز هویت نشده شخصا به خودشان اعلام می شود و احراز هویت نشدگان می توانند از 16تا 19 دیماه به هیات نظارت برای رسیدگی شکایت کنند و هیات نظارت هم از دوم 20تا 26 دیماه فرصت دارند تا به صلاحیت این افراد رسیدگی کنند و بازهم اگر دوباره رد شدند از 27دیماه تا 16 بهمن فرصت برای رسیدگی به صلاحیت این افراد در هیات نظارت شورای نگهبان فراهم است.
استان هرمزگان دارای سه حوزه انتخابیه در شهرهای بندرعباس ، میناب و بندر لنگه است که پنج نماینده از این استان به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت .

منبع:فارس/ایرنا

کد خبر: 3943227

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید