خبر فوری

علیرضا پاکدامن: نهم دی ماه روز بصیرت مردم ایران اسلامی است

هرمزبان:معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت : آثار تاریخی شهرستان میناب به فراموشی سپرده شده است
به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، علیرضا پاکدامن امروز 9 دی ماه در جلسه کارگروه اجتماعی شهرستان میناب در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت نهم دی ماه اظهار کرد : نهم دی ماه روز بصیرت مردم ایران اسلامی است .

وی ادامه داد : مردم در این روز به بیگانگان ثابت کردند که خودشان تصمیم گیر هستند افزود : اگر اختلاف نظری نیز و جود داشته باشد بین خود شان حل می کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان میناب همچنین گفت : درسی که می توان از 9 دی گرفت این است که اگر مشکلی نیر باشد فصل و خطاب قانون است.

وی تصریح کرد : مردم در حماسه 9 دی و با تجدید پیمان دوباره با آرمان‌های انقلاب برای همیشه پرونده استکبار را در ایران اسلامی بستند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب افزود : ما هیچ گاه رهبرمان را تنها خواهیم گذاشت و تا ابد پشتیبان رهبری خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه فرهنگی، تمدن و تاریخ 7 هزار ساله شهرستان میناب اذعان کرد : چرا آثار تاریخی شهرستان میناب به فراموشی سپرده شده است و اقدام عملی از طرف سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی برای مرمت آثار تاریخی و کاوش های باستانی و معرفی داستان ها و قصه های میناب نمی شود.

پاکدامن در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ورودی شهر میناب باید مانند دیگر شهرهای کشور زیبا باشد افزود : شهرداری میناب با برنامه ریزی مدون و با سرعت مضاعف عملیات زیباسازی منظر ورودی شهر میناب را به اتمام برساند.

وی همچنین ابراز امید واری کرد : قسمت پایانی باند دوم جاده میناب تا سه راهی به زودی به بهره برداری می رسد و عنوان کرد : مردم ایران اسلامی با رانندگی در جاده بندرعباس به میناب که یکی از سرسبز ترین جاده ها در جنوب شرقی کشوراست؛ لذت خواهند برد.

معاون استاندار هرمزگان در ادامه با اشاره به چهل کیلومتر ساحل شهرستان میناب از دستگاه های متولی خواستند برای ساماندهی سواحل و و بهرمندی بیشتر مردم از این سواحل برنامه ریزی های مدون و عملی ارائه دهند .

وی همچنین در بخش پایانی سخنان خود از اداره فنی و حرفه ایی و کمیته امداد خواستند برای کاهش بیکاری در قسمت های حاشیه نشین شهر ، کلاس های آموزشی در محلات برگزار شود.

منبع: روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب
کد خبر: 943140

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید