خبر فوری

دروازه‌بان گیتی‌پسند:گیتی‌پسند برای تداوم پیروزی‌ها به بندرعباس می‌رود

هرمزبان:دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: با توجه به حضور پرشور هواداران آذرخش که در هر دیدار ۶ تا ۷ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند و بازی سخت مقابل این هواداران این تیم، برای برد به میدان می‌رویم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سپهر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به دیدار هفته بعد تیمش مقابل آذرخش بندرعباس و اهمیت پیروزی در این بازی اظهار داشت: بازی مقابل آذرخش با توجه به تماشاگران پرشوری که دارد بسیار سخت است زیرا در هربازی 6 الی 7 هزار هوادار به ورزشگاه می‌آیند.
وی افزود: شرایط آب و هوایی بازی در بندر عباس را برای ما سخت‌تر می‌کند اما ما برای برد و کسب 3 امتیاز به این دیدار می‌رویم.
بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره داربی این هفته فوتسال اصفهان خاطرنشان کرد: به دلیل شکست در هفته نخست بازیکنان از نظر روحی و روانی دچار افت شده و در نیمه نخست نیز بازی محتاطانه را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: بازی خوبی را در نیمه دوم شاهد بودیم هر دو تیم خوب کار کردند اما ما در نیمه دوم از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کرده و سه امتیاز بازی را کسب کردیم و امیدوارم گیتی‌پسند به روزهای اوج خود بازگردد.
محمدی درباره عملکرد خوبش در این دیدار خاطرنشان کرد: همه بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و من هم به وظیفه خود عمل کردم که خوشبختانه روز خوب من در این بازی بود و توانستیم با تلاش همه به 3 امتیاز برسیم.
وی درباره عدم بومی‌گرایی در تیم گیتی‌پسند تصریح کرد: گیتی‌پسند در چند سال اخیر به دنبال قهرمانی بوده و طبیعی است تیمی که برای قهرمانی تلاش می‌کند از بازیکنان ملی‌پوش و بزرگ استفاده کند.
دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: به تیم کاشی نیلو تبریک می‌گویم زیرا توانسته با بازیکنان جوان و بومی یک تیم خوب را تشکیل دهد و در بازی امشب نیز عملکرد خوبی داشتند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید