خبر فوری

بهروز اکرمی از عملکرد دولت در میناب تقدیر کرد

هرمزبان:معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از عملکرد دولت در میناب تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، بهروز اکرمی در جلسه شورای اداری شهرستان میناب اظهار کرد : شورای اداری شهرستان میناب یکی از شورا های فعال استان هرمزگان است .

معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود : در حوزه کشاورزی ، شیلات ،راه ، ودیگر پتانسیل های شهرستان کارهای خوبی انجام شده است.

وی گفت : با توجه به اینکه هنوز کشور از بحران و تحریم خارج نشده است دولت به تنهایی نمی تواند در همه بخشها ورود کند و می بایست از پتانسیل بخش خصوصی نیز استفاده کرد.

اکرمی افزود : از آنجایی که برنامه ریزی ها در کشور متمرکز است ولی داده های خام آن از شهرستان ها تامین می شود تاکید کرد : علاوه براینکه برنامه های خوبی در طرح برنامه ششم توسعه دیده شده است ولی باید  از فرصت کوتاه  باقیمانده نیز برای ارائه پیشنهادات استفاده کرد.

وی در پایان به برگزاری انتخابات اشاره و اظهار امیدواری کرد با تلاش همه اعضای هیات های اجرای و مسئولین فضایی فراهم شود که مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

منبع:روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان میناب

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید