خبر فوری

حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:رسانه ها چشم بینای جامعه هستند

هرمزبان: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خانه مطبوعات این منطقه با هدف ارتقاء جایگاه حرفه ای جامعه اطلاع رسانی، توسعه ارتباطات مردمی و دستگاه های اجرایی و افزایش همکاری های مشترک خبری، در هفته جاری ثبت می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حمیدرضا مومنی شنبه شب در دیدار با اصحاب رسانه قشم به مناسبت عید سعید فطر، افزود: مطبوعات یکی از مولفه های تاثیرگذار در پیشرفت، سلامت و در حقیقت رکن اصلی جامعه مدنی است و باید به سمت تقویت جایگاه این قشر قدم برداشت.

وی رسانه ها را پل ارتباطی مردم و دستگاه های اجرایی عنوان و اضافه کرد: فعالیت حرفه ای خبرنگاران در چارچوب های اخلاق رسانه ای می تواند به شفافیت برنامه ها و عملکردها منجر و مانع از بروز برخی مشکلات در جامعه شود.

مومنی تاکید کرد: به همین منظور باید رسانه ها به مولفه هایی همچون اخلاق حرفه ای و آموزش نیروی انسانی تجهیز شده و با قدرت در عرصه اطلاع رسانی حضور یابند.

وی اضافه کرد: به طور قطع اگر رسانه ها به جایگاه واقعی خود برسند دیگر شاهد بروز بسیاری از مشکلات در جامعه نخواهیم بود.

مومنی حرکت در جهت تامین مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی و به دور از اهداف شخصی و گروهی را ضرورت عملکرد حرفه ای رسانه های با اخلاق دانست و گفت: اگر پیام رسانه ها به درستی و در زمان مناسب منتشر نشود، ممکن است به آبروی فرد یا سازمانی لطمه وارد شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: به همین منظور باید در انتخاب مطلب، نحوه ویرایش و زمان انتشار اخبار دقت داشت.

مومنی اضافه کرد: رسانه ها چشم بینای جامعه هستند و باید خوبی ها و بدی های جامعه را رصد کرده و به عنوان چشم و گوش مسوولان و مردم عمل کنند.

 

منبع: ایرنا(

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید