خبر فوری

توقیف پرایدی در مسیر بندرعباس – میناب با بیش از ۶۰ میلیون ریال خلافی

هرمزبان:رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: یک دستگاه خودرو پراید با خلافی بیش از ۶۰ میلیون ریال در مسیر بندرعباس- میناب در استان هرمزگان توقیف شد.

پایگاه خبری هرمزبان:به گزارش خبرنگار ایرنا پلیس سرهنگ محمدباقر سلیمی روز شنبه افزود: این خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز در مسیر مذکور در 48 ساعت گذشته توقیف و در استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروی یاد شده دارای 60میلیون ریال خلافی و 122 فقره تخلف در مدت سه سال است که برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

وی تصریح کرد: برابر ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودروهای دارای صورت وضعیت خلافی بیش از 10 میلیون ریال توسط پلیس راهور توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینک منتقل می شوند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان با اشاره به افزایش تردد در مسیرهای درون شهری و برون شهری در تعطیلات عید سعید فطر، از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع هرگونه حوادث تلخ رانندگی پیشگیری کنند.

 

منبع: همشهری آنلاین(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید