خبر فوری

برای نخستین بار فرهنگ تصویری قرآن در نمایشگاه قشم ارائه شد

هرمزبان:فرهنگ تصویری قرآن برای نخستین‌بار در ششمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم به مخاطبان زیر 10 سال عرضه شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،یکی از ویژگی‌های جشنواره و نمایشگاه قرآنی قشم، عرضه محصولات فکری و فرهنگی مذهبی در کنار عرضه قرآن‌های داخلی با ترجمه فارسی و قرآن‌های شرکت‌کنندگان خارجی است که بازدیدکنندگان نیز از این محصولات استقبال خوبی به عمل می‌آورند.

به گفته مسئول غرفه کودک و نوجوان ششمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم، آیات قرآن در فرهنگ تصویری به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی برای گروه‌های سنی الف و ب (زیر 10 سال) به نمایش گذاشته شده است.

امیر الیاس‌مهر می‌گوید: این محصولات موجب درک بیشتر کودکان و نوجوان از مفاهیم قرآنی می‌گردد و آنها را با عمق تعالیم قرآنی آشنا می‌کند.

همچنین قلم قرآنی صوتی و قلم‌های تصویری از دیگر محصولات به روز و با تکنولوژی جدید در این نمایشگاه هستند که موجب تسهیل و یادگیری روخوانی و روانخوانی قرآن می‌شوند.

به نظر بازدیدکنندگان این نمایشگاه، عرضه محصولات متنوع و همه‌جانبه مذهبی در ششمین نمایشگاه و قرآنی قشم یکی از محاسن این جشنواره فرهنگی است که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم توانسته رضایت تمامی سنین را جلب کند.

ششمین نمایشگاه و جشنواره قرآنی قشم به همت سازمان منطقه آزاد قشم از بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با 24 تیر‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد قشم دایر شده است، تا دوم مرداد‌ماه به مدت 10 شب از ساعت 22 تا یک بامداد ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری فارس(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید