خبر فوری

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:باید مراقب چموشی ها و شرارت های امریکا بود

هرمزبان:نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: همانگونه که رهبری فرمودند امریکا غیر قابل اعتماد است و باید با حواس جمع مراقب چموشی ها و شرارت هایش بود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس ضمن قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با گروه 1+5 افزود: امریکا، کشوری مستکبر و غیر قابل اعتماد بوده که چموشی ها و شرارت هایش را از هم اکنون آغاز کرده است.

وی ادامه داد: وزیرخارجه امریکا نه تنها صدای ملت ایران را نمی شنود ، بلکه توجهی به صدای همپیمانانش نیز ندارد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان با اشاره به حمله عربستان سعودی به کشور یمن، اظهار داشت: تاریخچه آل سعود گویای جنایات های فراوان آنها در حق مسلمانان است واز اسراییل که به دنبال چپاول منابع اقتصادی جهان اسلام هستند خطرناک تراند.

آیت الله نعیم آبادی یاد آور شد: دست آل سعود در طول تاریخ آغشته به خون صدها هزار مسلمان بوده و رفتارشان برای عقاید اسلامی مخرب است وبی تردید مهد داعش که محصول اندیشه منحط محمد بن عبدالوهاب هستند در حکومت آل سعود قرار دارد.

امام جمعه بندرعباس ابراز داشت: آل سعود با حمایت از محمد بن عبدالوهاب مرقدهای بزرگان اسلام را ویران کردند و حتی درصدد بدنبال ویران کردن مرقد امامان شیعه در نجف و کربلا بودند که مردم این شهرها مانع شدند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه سعودی ها از ترس خشم مسلمانان به مرقد پیامبر (ص) تعرض نکردند ، یادآور شد: این خاندان وجود بارگاه نورانی این پیام آور مهربانی و برادری را خلاف شرع می دانند.

وی با اشاره به جنایت های ال سعود در یمن ابراز داشت: مسوول خون افراد بیگناه هانی که در یمن بر زمین ریخته می شود آل سعود است وعلت حمله ددمنشانه و وحشیانه آل سعود به یمن تصمیم مردم این کشور برای خروج از زیر سلطه عربستان است.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان پیشنهاد کرد: باید هلال ماه از روی پرچم عربستان سعودی که دست به جنایت بر علیه افراد بی گناه زده محو شود و خون بر روی آن نقش بندد.

منبع:ایرنا (لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید