خبر فوری

کلنگ بیمارستان دوم میناب به زمین زده شد

 

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم  از میناب، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان دوم میناب با اشاره به افزایش جمعیت منطقه و اینکه بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب با کمبود تخت و امکانات روبه‌رو است اظهار داشت: احداث بیمارستان دوم در این شهرستان بیش از پیش لازم است.

 کلنگ بیمارستان دوم میناب به زمین زده شد نماینده مردم شرق هرمزگان نیز با تاکید بر توجه بیشتر دولت به پروژه‌های عمرانی منطقه شرق گفت: مردم خاطره خوشی از طولانی بودن پروژه‌ها را ندارند، امیدواریم با مشارکت بخش خصوصی شاهد تسریع در روند احداث و بهره برداری این پروژه باشیم.

فرماندار میناب در ادامه این مراسم با محور خواندن شهرستان میناب در حوزه شرق هرمزگان، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را یکی از ضروری‌ترین اقدامات دولت به مردم منطقه عنوان کرد و افزود: در شهرستان میناب تنها یک بیمارستان 96 تخت خوابه وجود دارد که با تلاش و از روی ضرورت حدود 227 تخت در آن ارائه خدمات می‌دهد و این در حالتی است که پرسنل و چارت سازمانی بیمارستان 96 تخت‌خوابی برایش تعریف شده و این خود عامل پایین آمدن کیفیت خدمات‌دهی است.

علیرضا پاکدامن ابراز امیدواری کرد که با فراهم شدن بستر سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در تمام حوزه‌ها بتوان گام های مهم و مفیدی را در جهت رضایت مردم و آبادانی منطقه برداشت.

انتهای پیام/ 

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید