خبر فوری

کشف 19 تن چای قاچاق در استان هرمزگان

هرمزبان:فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی این استان در شهرستان بندرخمیر یک محموله شامل 19 تن چای قاچاق به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال در این شهرستان کشف و توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سردار رضا محمدی یگانه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: این محموله شامل 19 تن چای قاچاق بوده که از یک دستگاه کامیون در محور کهورستان بندرخمیر به هنگام کنترل خودروهای عبوری توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شده است.

سردار یگانه با بیان اینکه راننده این کامیون دستگیر و بار قاچاق نیز توقیف شده، خاطرنشان کرد: راننده و بار کشف شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز بندر خمیر تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را برای پیگیری در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند.

شهرستان بندرخمیر در 95 کیلومتری جنوب غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است./خبرآنلاین

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید