خبر فوری

اکرمی در آئین معارفه فرماندار بشاگرد: ایجاد اشتغال مهم‌ترین اولویت بشاگرد است

هرمزبان:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: ایجاد اشتغال مهم‌ترین اولویت شهرستان بشاگرد است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، بهروز اکرمی عصر دیروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بشاگرد، اظهار داشت: حکومت حضرت علی (ع) حکومتی مردمی بود و ایشان هیچگاه خود را از مردم جدا نکرد و همیشه با رفتار شایسته و با رویی گشاده با مردم برخورد نمودند واین رفتارها برای ما یک درس بزرگ است.

وی ادامه داد: یک مدیر اجرایی در هر پست یا سمتی باید افتخارش این باشد که با رویی گشاده با مردم رفتار کند و در عمل پیرو امام علی (ع) باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به حساسیت امام علی(ع) در جلوگیری از تضییع حق‌الناس در زمان حکومت خود، افزود:  دقت نظر در جلوگیری از تضییع حق‌الناس و رعایت امانتداری از سوی مسئولان می‌تواند اعتماد عمومی جامعه را در بر داشته باشد.

اکرمی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرت وین گفت: در حال حاضر به سخت‌ترین روزهای مذاکرات رسیده‌ایم و سرداران دیپلماسی کشورمان با حفظ خطوط قرمز و شجاعت تمام مشغول انجام مذاکرات هستند که امیدواریم ثمره آن خیر و صلاح جامعه را در بر داشته باشد.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان بشاگرد گفت: نرخ بیکاری در شهرستان بشاگرد از میانگین کشوری بالاتر است و امیدواریم با حضور فرماندار جدید و همکاری سایر دستگاه‌ها این نرخ کاهش یابد.

در پایان این مراسم از خدمات و تلاش‌های محمد اسفندیاری تقدیر و فلکناز دهقانی به عنوان فرماندار جدید بشاگرد معرفی شد.

همچنین از زحمات حسین باباخانی بخشدار پیشین بخش مرکزی نیز تقدیر و علی بهاری بعنوان بخشدار جدید معرفی شد./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید