خبر فوری

مدیر آموزش و پرورش جاسک: ریشه‌کنی بی‌سوادی نیازمند شتاب‌بخشی و عزم عمومی است

هرمزبان:مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاسک برعزم عمومی و شتاب بخشی فعالیت های سواد آموزی، با هدف ریشه کنی بی سوادی در شهرستان جاسک تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، ابراهیم کریمی در نشست شورای پشتیبانی سواد آموزی اظهار داشت: ریشه‌کنی بی‌سوادی نیازمند توجه  تمامی نهادها و دستگاه‌ها در شهرستان است.
وی با بیان اینکه محو بی سوادی در جاسک مستلزم شتاب بخشی به فعالیت های حوزه سواد آموزی است افزود:دستگاه‌ها و نهادهای مستقر در شهرستان با مشارکت و حمایت از فعالیت های این حوزه می‌توانند نقش موثری در ایجاد انگیزه و سوق دادن مردم به سمت سواد آموزی  ایفا کنند.
کریمی با اشاره به  محدودیت های دولت در سال های آتی خاطرنشان کرد:بایستی این مسائل به مردم منتقل و طرح های تشویقی نیز با سرعت و جدیت در سال 94 اجرا شود.
وی  رفع بیسوادی در جامعه را خواست نظام تعلیم و تربیت عنوان کرد و ادامه داد:با  تشکیل کمیته هایی در حوزه غرب و شرق شهرستان جاسک  با هدف  شناسایی و جذب افراد بی سواد به دنبال تسریع در این برنامه هستیم.
انتهای پیام/تسنیم

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید