خبر فوری

آذرخش سرخون در خانه شکست خورد

هرمزبان:بازی نخست هفدهمین دوره مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های ایران با شکست برای آذرخش سرخون به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،در این دوره از مسابقات، آذرخش سرخون که نخستین حضور خودش را تجربه می‌کند، شامگاه جمعه با ترکیب محمد خرم، محمد بنی‌اسدی، بهزاد میری‌زاده، سینا احمدیان‌پور، عارف محمدی، حمیدرضا جعفری، محمد اسفندیاری، میلاد چراغی، محمد حسین‌نژاد، طالب محمدعرب‌پور، سعید رضوانی و مجید احمدی وارد میدان شد.

از سوی دیگر ملی حفاری اهواز هم با ترکیب جواد اسفندیاری، محمد هاشمی، فرید نمازی، فرهاد توکلی، احمد ملاعلی، فارس ضیاغم، شهاب طالبی، محمد شجرعی، علیرضا رفیعی، حسن فهیمی و محسن محمدزاده وارد میدان شد.

قرمزپوشان ملی حفاری که تجربه خوبی در لیگ برتر دارند با شروع بازی هنوز سه دقیقه نگذشته بود که موفق شدند گل نخست بازی را توسط محمد شجری به ثمر برسانند.

آذرخش که از حمایت خوب هواداران برخوردار بود موفق شد دو دقیقه بعد از گل خورده گل مساوی را توسط میلاد چراغی به ثمر برساند.

شاگردان محسن حسن‌زاده در تیم ملی حفاری اهواز در ادامه بازی سه بار دیگر در دقایق  13 توسط محمد شجری، در دقیقه 16 توسط فرهاد توکلی و در دقیقه 19 توسط فرید نمازی دروازه آذرخش را باز کردند تا نیمه نخست را با برتری به پایان ببرند.

در نیمه دوم بازی شاگردان عباس روزپیکر در تیم آذرخش بازی بهتری نسبت به نیمه نخست داشتند و هفت دقیقه حریف را در لاک دفاعی فرو بردند اما در دقیقه 27 بازی روی یک غافلگیری این ملی حفاری اهواز بود که موفق شد توسط حسن فهیمی به گل پنجم برسد.

آذرخشی‌ها بعد از دریافت گل پنجم فشار حملات خودشان را بیشتر کردند تا شاید گل‌های خورده را جبران کنند یا حداقل فاصله آنها را کمتر کنند اما بازی بسته قرمزپوشان اهوازی اجازه این کار را به آنها نداد و این تیم هرمزگانی بود که در پایان بازی نخست خود را در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال را با نتیجه پنچ بر یک واگذار کرد.

قضاوت این بازی هم بر عهده سید حسین موسوی، روح‌الله مطهری، مهدی حقوقی و علی کاووسی بود.

سعید خزفروش و عبدالکریم سیستانی هم نماینده و ناظر داوری فدراسیون فوتبال در این بازی بودند.

انتهای پیام/خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید