خبر فوری

طرح آبرسانی روستای تم پریان در هشت بندی به بهره برداری می رسد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، محمد سلمانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد افتتاح پروژه آبرسانی روستای تم پریان بیان داشت: با بهره برداری  از طرح آب رسانی روستای تم پریان ۳۰ خانوار از اهالی این روستای محروم از آب شرب بهداشتی بهره مند شدند. اعتبار این پروژه از محل درآمدهای داخلی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان هرمزگان تامین شده است.

طرح آبرسانی روستای تم پریان در هشت بندی به بهره برداری می رسد
سلمانی در خصوص آخرین وضعیت طرح آبرسانی به دو روستای ۵۰۰ و ۵۵۰ خانواری مجتمع امام و هشت بندی دو یادآور شد: طرح تجهیز دو حلقه چاه  در این روستاها در مراحل پایانی خود قرار دارد و با در مدار قرار گرفتن این دو حلقه چاه مردم این روستاها نیز از آب شرب بهداشتی بهره مند خواهند شد.

وی همچنین اضافه کرد: عملیات نصب ترانس و پمپ این دو حلقه چاه در حال انجام است و به زودی با اتمام این کارها این دو پروژه به بهره برداری خواهند رسید و بخش مهمی از مشکلات آب شرب مردم دو روستای بزرگ مجتمع امام و هشتبندی مرتفع خواهد شد.

شایان ذکر است که مشکل آب شرب در روستاهای هشتبندی مشکلی اساسی و چندین ساله است که با انعکاس مناسب آن در رسانه ها به ویژه خبرگزاری مهر و پیگیری های امام جمعه هشت بندی، بخشدار، مسئولان فرمانداری و مدیریت جدید آب و فاضلاب روستایی شهرستان میناب بخش مهمی از این مشکلات در حال مرتفع شدن هستند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید