خبر فوری

استاندار هرمزگان از حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد

هرمزبان:جاسم جادری استاندار هرمزگان با صدور پیامی از حضور گسترده، حماسی و دشمن شکن مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد.

پایگاه خبری هرمزبان:به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی استانداری هرمزگان ، در متن این پیام آمده است: خداوند متعال را سپاسگزاریم که بار دیگر، شاهد حضور گسترده و حماسی ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایتمدار و متدین و روزه دار استان هرمزگان در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بودیم که با ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در راستای تحقق آرمان رهایی قدس شریف از دست اشغالگران صهیونیست به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

در ادامه این پیام آمده است: این حماسه بزرگ که با وحدت، بصیرت، همدلی و همزبانی اقشار مختلف مردم رقم خورد، ثابت کرد که ملت ایران حافظ دستاوردهای انقلاب و به خصوص روز قدس به عنوان میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است و نسبت به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ولایت فقیه نیز اعتقاد راسخ دارند و به آن وفادارند.

بی شک این حضور آگاهانه در شرایطی که جهان اسلام در شرایط حساسی به خصوص در فلسطین، یمن، عراق و سوریه و دیگر مناطق قرار دارد و گرفتار مزدوران استکبار جهانی است، تاثیر بسزایی در آگاه شدن مردم دنیا نسبت به مظلومیت مردم فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی دارد و مردم با حضور دشمن شکن خود، پیام مظلومیت مردم فلسطین و جهان اسلام را به دنیا اعلام کردند و قطعا این مشت های گره کرده و فریادهایی که بر سر آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب سر داده شد، در رهایی قدس شریف از چنگال رژیم ددمنش غاصب صهیونیستی، تاثیر گذار است.

اینجانب از حضور پرشور مردم فهیم و ولایتمدار استان هرمزگان که با اقتدا به ولی امر خود با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند همواره حامی و دلسوز مردم مظلوم فلسطین هستند، تشکر و قدردانی می کنم./ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید