خبر فوری

کسی حق ندارد علیه وحدت شیعه و سنی در پارسیان موضع بگیرد

هرمزبان:امام جمعه پارسیان با بیان اینکه این منطقه از هرمزگان نمادی از وحدت شیعه و سنی است‏ گفت: کسی حق ندارد علیه این وحدت و همدلی سخن براند یا موضع بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام هادی میرزایی عصر امروز در جمع ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی شهرستان وحدت را کلید موفقیت جهان اسلام دانست و گفت: دنیای اسلام در روز قدس باید همگام و یک‌صدا جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کند و از ایادی و دست‌نشانده‌های آن در خاورمیانه برائت بجوید.

وی ضمن تشکر از حضور پر‌رنگ علمای اهل سنت شهرستان گفت: یکی از عواملی که استکبار جهانی به راحتی می‌تواند با تحریک و حمایت از بنیادگرایی اسلامی خون مسلمانان را بریزد نبود انسجام و وحدت در جهان اسلام است.

امام جمعه پارسیان روز قدس امسال را به دلیل شرایط ویژه‌ای که در جهان اسلام حاکم است از هر سال مهم‌تر دانست و ادامه داد: امروز دشمن از هر سو با ایجاد تفرقه جهان اسلام را محل تاخت و تاز خود قرار داده و روز قدس می‌تواند تلنگری باشد به کسانی که در جهان اسلام مسیر اشتباه را طی کرده‌اند.

امام جمعه پارسیان اتحاد شیعه و سنی در شهرستان پارسیان را بی‌نظیر دانست و گفت: حضور علمای شیعه و سنی شهرستان در این جمع جواب دندان‌شکنی است به کسانی که دم از اختلاف در شهرستان می‌زنند.

میرزایی خاطر نشان کرد: پارسیان نماد اتحاد بین شیعه و سنی است و کسی حق ندارد علیه این وحدت و همدلی سخن براند یا موضع بگیرد.

امام جمعه پارسیان در پایان از عموم مردم شهرستان خواست در روز قدس حضوری پررنگ و حماسی داشته باشند./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید