خبر فوری

مردم هرمزگان با شرکت در راهپیمایی روز قدس حماسه ای بزرگ رقم خواهند زد

هرمزبان:رییس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به اهمیت حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم ولایتمدار هرمزگان امسال نیز با حضور پرشور خود در این راهپیمایی حماسه ای بزرگ رقم خواهند زد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام محمدصادق اکبری روز پنجشنبه ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور گسترده در این راهپیمایی، تصریح کرد: آحاد مردم و مسلمانان با وحدت ، یک دل و یک زبان همه در راهپیمایی قدس شرکت می کنند و خشم و انزجار عمیق و همیشگی خود را علیه رژیم غاصب صهیونیست و حامیان جهانی آنها نشان می دهند.

وی افزود: حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

ریس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه و پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، افشای ماهیت حقیقی استکبار جهانی است.

راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت 11 ظهر روز جمعه 19 تیر برابر با بیست و سوم ماه مبارک رمضان در سراسر استان هرمزگان برگزار می شود .

مسیر راهپیمایی در بندرعباس مرکز استان هرمزگان، از کمربندی نرسیده به مسجد ابوالفضل (ع) پل خواجو به سمت گلزار شهدا محل برگزاری نماز جمعه است./ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید