خبر فوری

برپایی سفره افطار برای ایتام و کودکان نیازمند در جاسک

هرمزبان:مدیر کمیته امداد جاسک از برپایی سفره افطار برای ایتام و کودکان نیازمند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،یعقوب برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرجاسک با اشاره به برگزاری مراسم ضیافت افطاری و شام برای مددجویان کمیته امداد و بی‌سرپرستان توسط یکی از خیران در این شهرستان اظهار داشت: در یک مورد‏، 120 پرس غذای گرم در میان ایتام نیازمند شهر جاسک توسط خیر نیکوکار جاسکی توزیع شده است.

وی افزود: رمضان ماه میهمانی خداست و تلاش ما امدادگران این است که در این ماه مبارک با همکاری خیران و سایر دستگاه‌های حمایتی، خدمات مطلوب‌تری به مددجویان و نیازمندان با حفظ عزت نفس و کرامات انسانی آنها ارائه دهیم.

برخورداری همچنین از مردم جاسک درخواست کرد تا در طرح اکرام کمیته امداد امام خمینی (ره) شرکت کنند و حامی کودکان یتیم باشند.

وی با بیان اینکه این اقدام خداپسندانه و نیکوکارانه به صورت ملی و در تمامی نقاط کشور انجام می‌شود، یادآور شد: هر فرد حداقل با کمک ماهیانه 30 هزار تومان می‌تواند سرپرستی یک یتیم را برای مدت یک سال بر عهده بگیرد.

این مسئول تصریح کرد: این نهاد به منظور اجرای طرح اکرام ایتام همه ساله در ایام لیالی قدر اقدام به برپایی پایگاه‌هایی با هدف حمایت از ایتام نیازمند می‌کند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته و قلبشان برای محرومان جامعه می‌تپد و تاکنون حکم‌های بسیاری را برای حمایت بیشتر از این افراد صادر کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد جاسک گفت: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از اولویت‌های کاری این نهاد حمایتی است که امیدواریم خیران و نیکوکاران، کمیته امداد را در راستای تحقق این امر بیش از پیش همراهی کنند.

یعقوب برخورداری اضافه کرد: رسانه‌ها به عنوان یک نهاد فرهنگ‌ساز همواره یاور کمیته امداد بوده و می‌توانند با فضاسازی بیش از پیش در زمینه فقرزدایی و کاهش بار مشکلات نیازمندان موثر واقع شوند./خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید