خبر فوری

برگزاری مسابقه عکاسی و کتابخوانی با موضوع نماز در قشم

هرمزبان:مسئول ستاد اقامه نماز جمعه قشم گفت: ستاد اقامه نماز جمعه این شهرستان به مناسبت شب‌های قدر اقدام به برگزاری مسابقاتی با عنوان عکاسی و کتابخوانی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام علی پورسالار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قشم با اشاره به ضرورت توسعه نماز و فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر برای آن اظهار کرد: ستاد نماز شهرستان قشم برای ارتقا، توسعه و فرهنگ‌سازی در سطح جامعه برای خانواده‌ها در نظر دارد به مناسبت شب‌های قدر مسابقاتی را با عنوان عکاسی و کتابخوانی برگزار کند تا علاوه بر استفاده ابزاری زمینه توسعه فرهنگ نماز نیز در جامعه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه برای برندگان این مسابقات جوایز نفیسی در نظر گرفته شده، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در مسابقه کتابخوانی تفسیر نفیس نوشته حجت‌الاسلام سید محمدرضا طباطبایی شرکت و مهلت پاسخگویی به سئوالات تا بیست و چهارم ماه جاری است.    

مسئول ستاد اقامه نماز جمعه قشم با بیان اینکه به مناسبت پنجم مرداد سالروز نماز جمعه‏‏ نیز مسابقه عکاسی در نظر گرفته شده است، ادامه داد: علاقه‌مندان به مسابقه عکاسی با موضوعات حضور جوانان و نوجوانان در نماز جمعه، نماز جمعه و قدس، حضور زنان در نماز جمعه، نماز جمعه و عید فطر، حاشیه‌های حضور در نماز جمعه، نماز جمعه همدلی و هم‌زبانی، فعالیت‌های روز جمعه، نماز جمعه از دریچه دوربین و عکاسی آزاد شرکت کنند.

پورسالار با تاکید بر اینکه مهلت ارسال آثار مسابقه عکاسی تا مورخ 26 تیر ماه‌ جاری است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دفتر امام جمعه شهرستان قشم، ستاد اقامه نماز تحویل یا با ایمیل Emamat_qeshm@yahoo.com ارسال کنند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید