خبر فوری

اجرای بیست طرح ترویج نماز در هرمزگان

هرمزبان:رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: امسال بیست طرح ترویج و اشاعه فرهنگ نماز در هرمزگان اجرا خواهد شد .

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام فروزان نژاد  امروز در نشست  شورای ستاد اقامه نماز هرمزگان افزود: این طرح ها شامل ۱۰ برنامه فرهنگی ، ۸ برنامه مشارکتی و ۲ برنامه  آموزش نماز است .

وی گفت:طرح مبین،تبین، نیک، طرح تشکل های بین سپاه پاسداران ،جشنواره های فضای مجازی ، تجلیل از یاوران نماز و  برگزاری همایش سفیران صبح از جمله این طرح ها است .

استاندار هرمزگان  هم در این نشست با اشاره به  اهمیت ترویج فرهنگ نماز  در جامعه نماز  از عملکرد صداو سیمای مرکز خلیج فارس برای پوشش خبری خطبه های نماز جمعه اهل سنت شهر بندرعباس تقدیر کرد.

جادری گفت : برپایی نماز به ویژه نماز جماعت  در جامعه و  دستگاه ها ی دولتی در  ترویج ،حفظ و مراقبت از این فرهنگ غنی زمینه ساز سعادت جوامع اسلامی، ضروری است .

کمالی  مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس  هم در این نشست گفت : در ماه مبارک رمضان نمازهای جماعت صبح ، ظهر و مغرب از سیمای مرکز خلیج فارس پخش می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی  هم گفت : هشتصد روحانی در ماه مبارک رمضان برای برپایی نماز و اشاعه فرهنگ نماز به نقاط مختلف هرمزگان اعزام شده اند.

حجت الاسلام زندوی با اشاره به نقش موثر حضور روحانیان در مساجد روستاها افزود : اکنون ۲۶۰ روستای هرمزگان دارای ائمه جماعت هستند.

در ادامه نشست  شورای ستاد اقامه نماز هرمزگان مسئولان گزارش و پیشنهادهای خود را در زمینه برپایی و  ترویج بهتر فرهنگ نماز در دستگاه های اجرایی بیان کردند./باشگاه خبرنگاران

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید