خبر فوری

استان هرمزگان در بازسازی عتبات عالیات نقش آفرینی می کند

هرمزبان:استاندار هرمزگان گفت: استانداری هرمزگان به نیابت از مردم استان پروژه ای را در نجف اشرف یا کربلای معلی به نام مردم هرمزگان انجام خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری ظهر دوشنبه در مراسم معارفه مدیر ستاد معین بازسازی عتبات عالیات در حوزه استانداری هرمزگان بیان داشت: سهم استان هرمزگان در زمینه بازسازی عتبات عالیات باید افزایش پیدا کند و نیاز است در این خصوص قدم های بیشتری برداریم.

وی ادامه داد: پس از انتصاب رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان هرمزگان، امکانات و تجهیزات خوبی را در محل ساختمان قدیم استانداری هرمزگان در اختیار این ستاد قرار دادیم تا کارهای این ستاد به خوبی انجام شود.

استاندار هرمزگان افزود: هر کدام از استان های کشور مسئولیت بخشی از بازسازی عتبات عالیات را بر عهده گرفته و در این زمینه نقش آفرینی می کنند که ما نیز به نیابت از مردم استان هرمزگان اعلام کرده ایم که پروژه ای را در نجف اشرف و یا در کربلای معلی به نام مردم استان هرمزگان انجام خواهیم داد.

جادری تصریح کرد: همه ما مدیون اهل بیت (ع) هستیم و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) اساس خلقت هستند و بر این اساس وظیفه داریم در بازسازی عتبات عالیات نقش آفرینی کنیم.

در این مراسم علی رئوفی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان به عنوان مدیر ستاد معین بازسازی عتبات عالیات در حوزه استانداری هرمزگان معرفی شد./ خبرگزاری مهر

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید