خبر فوری

شهربازی در شأن بندرعباسی‌ها وجود ندارد

هرمزبان:رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: یک شهربازی در شأن شهروندان بندرعباس وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،پرویز سالاری اظهار کرد: سال گذشته اعتبار خوبی برای ساخت یک شهربازی در شمال بلوار امام حسین (ع) درمحدوده شهرک الهیه شمالی اختصاص یافت که مطالعات آن آغاز خواهد شد. امیدواریم با احداث این شهربازی و همچنین تبدیل دریاچه 22بهمن به یک تفرجگاه خوب برای شهروندان، خواسته به حق آنان محقق شود. با ساخت پارک آبی توسط بخش خصوصی، چهره شهر بندرعباس دگرگون خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به وضعیت دریاچه 22 بهمن اضافه کرد: زمین‌های این منطقه در تملک راه و شهرسازی است و با توجه به تعاملی که با این دستگاه داشتیم، در اختیار شهرداری قرار گرفته است. در تلاش هستیم این منطقه را به یک تفرجگاه مناسب برای شهروندان تبدیل کنیم.

وی با اشاره به خور محله سنگ کن در بلوار سوم خرداد اضافه کرد: این خور به دلیل لایروبی نشدن، طی بارندگی سال گذشته برای مردم مشکلاتی بوجود آورد. کارشناسان در حال مطالعه برای جابه‌جایی خور هستند، چرا که کارشناسان و مهندسان ناظر طرح تفضیلی شهر براین باورند که ابتدا باید مطالعات انجام شود تا براساس مطالعه حرکت کنیم تا دیگر مردم با چنین مشکلی روبرو نشوند، این موضوع دردستور کار قرار گرفته است و تا پایان سال عملیات اجرایی این خور آغاز می‌شود.

سالاری افزود: به مناسبت عید فطر، انبوه سازان و کسانی که درعرصه ساخت وساز فعالیت می کنند، می توانند از تخفیف 25 درصدی شهرداری بهره‌مند شوند. هدف ما رونق ساخت وساز در بندرعباس است که امیدواریم با رونق این بخش، مشکل اشتغال نیز رفع شود.

وی با اشاره به مشارکت نکردن صنایع غرب و گمرکات استان در توسعه بندرعباس خاطرنشان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین طی برگزاری جلسات با مدیران صنایع و گمرکات به دنبال دریافت حقوق حقه شهروندان هستیم. امیدواریم بتوانیم با حمایت استاندار و سایر مدیران ارشد استانی حداقل عوارض خدماتی که کارکنان این صنایع از خدمات شهری استفاده می‌کنند را دریافت کنیم./ایسنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید