خبر فوری

احیاء شب های قدر با حضور نماینده ولی فقیه در گلزار شهدای بندرعباس

هرمزبان:مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از برگزاری مراسم احیاء شب های پرفیض و باعظمت قدربا حضور آیت الله نعیم آبادی در گلزار شهدای بندرعباس خبر داد.

پایگاه خبری هرمزبان:به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از دفتر امام جمعه بندرعباس، حجت الاسلام عیسی حافظی گفت مراسم احیای شب های قدر امسال طبق سنوات هر ساله با حضور آیت الله نعیم آبادی و مداحان اهل بیت یکشنبه شب، سه شنبه شب، پنجشنبه شب راس ساعت 22:30 در محل گلزار شهدای بندرعباس برگزار می شود.
 
وی افزود: آیت الله نعیم آبادی به عنوان خطیب شب های قدر پیرامون فضیلت این شب ها سخنرانی خواهد کرد.
 
حجت الاسلام حافظی، شب قدر را فرصتی مناسب برای توبه و استغفار دانست و بیان کرد: در شب های قدر درب های توبه و استغفار باز است و خداوند بندگان خود را مورد اکرام ویژه قرار می دهد.
 
وی با بیان اینکه شب قدر زمینه‌ خودسازی و پاکی از آلودگی‌ها را برای انسان‌ها فراهم می‌آورد، گفت: شب قدر بهترین فرصت برای طلب بخشش و آمرزش گناهان از خداوند است.
 
مدیر برنامه های آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه در طول سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد، خاطرنشان کرد: این شب، شب نزول قرآن و شب فرود آمدن ملائکه است و احیای شب های قدر از هزار ماه بهتر است.
 
وی در ادامه به آیات و روایات پیرامون اهمیت شب های قدر اشاره و اظهار کرد: در شب های قدر شب ‌زنده‌ داری و تلاوت قرآن، مناجات و عبادت بسیار توصیه و تأکید شده است.
 
حافظی با بیان این که دعاهای شب های رمضان، مجموعه‌ ای روشنی‌ بخش و هدفمند برای انسان ها هستند، تصریح کرد: در شب های قدر مقدرات یک سال انسان‌، روزی‌، عمر و امور دیگر مشخص می‌شود؛ بنابراین بکوشیم که از فرصت های ناب این شب ها نهایت بهره را ببریم.
 
وی با بیان اینکه این مراسم به همت مجموعه دفتر نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس برگزار می شود و از عموم مردم خواجوی و مون شهر بندرعباس خواست تا حضوری پرشور در مراسم احیای شب های قدر داشته باشند.

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید