خبر فوری

رویکردهای سازمان بسیج مستضعفین‌ برای مقابله با تفکرات انحرافی/دشمن به مهندسی افکار عمومی روی آورده است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم از رودبار، سردار مهدی کاظمی‌پور ظهر امروز در مراسم معارفه جانشین سپاه رودبار در مهدیه سپاه این شهرستان اظهار داشت: تفکر معنویت گرایی و عدالت‌خواهی، راه برون رفت از مشکلات اجتماعی کشور است که در تأکیدات مقام معظم رهبری هم مشهود و ملموس است.

وی گفت: مسجد محوری از اولویت‌های سازمان بسیج کشور و سردار غیب پرور است و با توجه به تهدیدات دشمن در حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی و جنگ نرم، مساجد می‌توانند پایگاه‌های اصلی حضور مردم و جوانان برای معنویت افزایی و مقابله با جنگ نرم دشمن باشند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان ابراز داشت: هر چقدر مساجد شلوغ‌تر و پر رفت و آمدتر و مسائل اعتقادی و معنوی پربارتر باشد شاهد کاهش بیشتر آسیب‌های اجتماعی در جامعه خواهیم بود.

سردار کاظمی‌پور خاطرنشان کرد: سازمان بسیج مستضعفین، به مسائل اجتماعی کشور نظر دارد و در این راستا برای مقابله با تفکرات انحرافی با اتکال به خداوند برای حل مشکلات، رویکردهایی را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به سه رویکرد دشمن افزود: دشمن در مرحله اول درصدد ریشه‌کنی انقلاب اسلامی برآمد، در مرحله دوم تقابل با افکار امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را داشت و در مرحله سوم که خطرناک‌ترین مرحله است به فکر تعامل با جمهوری اسلامی است تا به اهداف پلید خود دست یابد و افکار عمومی را به نوعی مهندسی کند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از سال 82 با تیزبینی، بحث شبیخون فرهنگی را مطرح کردند و برای مقابله با آن مسئله، راهکارهای ارزشمندی ارائه داده و می‌دهند.

وی با اشاره به شاخص‌های انقلابی‌گری که مقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) مطرح کردند گفت: اثبات اسلام ناب محمدی، اعتماد به وعده خدا، حمایت جدی از محرومان، اعتماد به استقلال ملی و رد سلطه پذیری و اعتماد به وحدت ملی و دوری از اختلاف و تفرقه را از جمله آنان است.

سردار کاظمی‌پور گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، سپاه با اعتماد به وعده الهی در راه استقرار آموزه‌های اسلام ناب و اعتقاد به استقلال و سازش ناپذیری با دشمنان برای حل معضلات اجتماعی و حمایت جدی از محرومان و ارزش گذاری به نخبگان و گروه‌های اندیشه ورز در بحث مدیریت فرهنگی کشور و سازندگی پیشگام بوده و هست.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری تسنیم، در این مراسم سرهنگ محمد تابع به‌عنوان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار معرفی شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید