خبر فوری
هرمزبان:گروه فعالیت‌های قرآنی: برگزاری دومین دوره مسابقات کشوری قرآن فرهنگیان و سی‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در جوار حریم رضوی، نقطه عطف این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌رود.

برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان و دانش‌آموزی در جوار حریم رضوی؛ نقطه عطف این رقابت‌ها

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، علی مهدوی‌خواه، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه هماهنگی ستاد مسابقات کشوری قرآن کریم فرهنگیان و دانش‌آموزی که ظهر امروز، 9 خردادماه با حضور مسئولان و اعضای کمیته‌ها در این اداره‌کل برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری جلسات این دوره از مسابقات، گفت: در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این دو رویداد قرآنی در مشهد با رویکرد زیارتی به عنوان نقطه عطف، برنامه‌های لازم جهت میزبانی مناسب از متسابقان به‌عنوان زائران امام رضا(ع) صورت گرفته است.وی ادامه داد: فضای مسابقات، زمانبندی، اعضای کمیته‌ها، تقسیم مسئولیت‌ها و مسائل مرتبط از سوی اداره‌کل و نهادهای همکار انجام شده است.مهدوی‌خواه اضافه کرد: بعد از ابلاغ مدیرکل آموزش و پرورش این پیگیری‌ها به صورت جدی‌تری صورت پذیرفت و جلساتی در این راستا با حضور مسئولان و اعضای کمیته‌ها برگزار و شرح وظایف به مسئولان ارائه شد.رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: سال گذشته در این دو رویداد بزرگ قرآنی، متسابقان خراسان رضوی توانستند به عنوان منتخب کشور حائز رتبه‌های برتر شوند.  وی گفت: سی‌وپنجمین‌ دوره‌ مسابقات قرآن، عترت‌ و نماز دانش‌آموزی با حضور ۱۵۰۰ متسابق از سراسر کشور در بخش آوایی شامل ۱۰ رشته، ۱۵ تا ۲۳ مرداد در مشهد برگزار می‌شود.مهدوی‌خواه افزود: در دومین دوره مسابقات قرآن فرهنگیان کشور نیز 300 متسابق از 32 استان از ۱۴ تا ۱۷ تیرماه در چهار رشته شامل، قرائت تحقیق، حفظ ۱۰ جزء، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید