خبر فوری

معاون استاندار گلستان: در خصوص سند 2030 اطلاعات غلط به مردم دادند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از روز سه شنبه ایرنا از استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال 96 اظهار کرد: آن سندی که در ایام انتخابات بصورت گسترده چاپ و بین مردم توزیع شد اصل سندی است که یونسکو تهیه کرده و در بخشی از آن نیز آمده است که هر کشوری متناسب با شرایطش سند را تغییر داده و اجرا کند.
وی ادامه داد: بر همین اساس سند 2030 یونسکو بومی سازی شده و نسخه ملی آن در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
معاون استاندار گلستان افزود: انتظاری که ما از آموزش و پرورش داریم این بوده که اطلاع رسانی درستی در این خصوص داشته باشد و با تهیه جزوه و بروشورهای مختلف والدین دانش آموزان، ائمه جمعه و جماعت و تمامی افراد دغدغه مند را توجیه و آگاه نماید.
وی همچنین با بیان اینکه برای توسعه همه حوزه ها ابتدا باید از آموزش و پرورش شروع کنیم، افزود: آموزش و پرورش دروازه توسعه است و همه باید تلاش کنیم طرح تحول نظام آموزش و پرورش را به درستی اجرا نماییم.
طهماسبی گفت: معتقدیم دریافتی معلمان ما نسبت به سایر مشاغل دولتی پایین است و این قشر تأثیرگذار و زحمتکش در بحث پرداخت ها مظلوم واقع شده اند و با وجود اقدامات خوبی که در دولت یازدهم در حوزه فرهنگیان صورت گرفته این حوزه نیازمند توجهات بیشتری است.

* گلستان 80 هزار بی سواد دارد
وی درخصوص سیاست های سوادآموزی استان در سال 96 و توسعه مراکز یادگیری محلی اظهار کرد: حدود 80 هزار بی سواد در استان وجود دارد که طبق اعلام آموزش و پرورش 8500 نفر از این افراد در سال 96 تحت آموزش های سواد آموزی قرار خواهند گرفت.
طهماسبی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک به ملت بزرگ ایران بواسطه انتخابات پرشور و با نشاط 29 اردیبهشت یادآور شد: حضور مردم در پای صندوق های رأی، از ساعات اولیه صبح نوید یک انتخابات پرشور و حداکثری را داد وانتخابات 12 فروردین 58 را یادآوری کرد.
وی ادامه داد: متوسط مشارکت مردمی در کشور 73 درصد و در استان گلستان 79 درصد بود که اگر کندی بوجود آمده در سیستم دستگاه های احراز هویت وجود نداشت، قطعاً آمار مشارکت در استان گلستان و سایر نقاط کشور افزایش می یافت.
وی افزود: حضور مردم در پای صندوق های رأی به حدی بود که تمامی تحلیل گران خارجی را دچار حیرت کرد و مردم آگاه ما نشان دادند که هرگاه فشارهای استکبار جهانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر شده، مردم با حضور هوشمندانه جواب قاطعانه ای به دشمنان نظام داده اند.
طهماسبی ادامه داد: البته در این میان بداخلاقی هایی نیز در داخل صورت گرفت و با وجود تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص رعایت اخلاق انتخاباتی باز هم برخی با مطرح کردن بحث انقلابی و غیرانقلابی ونیز رأی حلال و رأی حرام، جامعه را به سمت دوقطبی شدن هدایت کردند.
1648
تنظیم وانتشار: پری سالارنیا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید