خبر فوری

برگزای نشست ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در آموزش و پرورش البرز

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، رئیس اداره فرهنگی، هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز در این نشست گفت: امسال در حالی به استقبال آئین های پر شکوه گرامیداشت امام راحل و وقایع عظیم میانه خرداد می شتابیم که بیش از نیم قرن از نهضت امام و ربع قرن از رحلت امام می گذرد.
عباس زمانیان افزود: شرایطی که امروز در سطح جهانی و داخلی، نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی در دهه چهارم پیروزی خویش تجربه می کند به خوبی این حقیقت مشهود را گواهی می دهند.
وی بیان کرد: این گذر زمان و فاصله ایام نه تنها بر نام و یاد و آرمان های امام خمینی و نهضت الهی اش غبار فراموشی ننشانده است بلکه روز به روز در دل مشتاقان دین ، عدالت و آزادی و در اردوگاه موحدان و حق جویان عالم ، بر بلندای آوازه نام امام خمینی و اهمیت وصایا ، پیام ها و آرمان هایش افزوده می شود.
وی یاد آور شد: هرگز نمی توان گذشت نهضت اسلامی را بدون شناختن بنیانگذار آن به تحلیل نشست و یا آینده انقلاب را بی چراغ افکار و سیره او دید.
زمانیان با اشاره به برگزاری هرچه پرشکوه تر و هدفمند آئین سالگرد بزرگداشت رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ، خاطر نشان شد: لذا برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با شخصیت بزرگوار امام راحل باید در مدارس و کانون خانواده گام های اساسی برداریم.
وی اضافه کرد: در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل برنامه های مختلفی از جمله برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع کتاب های امام، مسابقه وصیت نامه حضرت امام (ره) ویژه فرهنگیان، سیاهپوش کردن فضای اداری و مدارس و آئین بزرگداشت حضرت امام راحل برگزار می شود.
رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز تصریح کرد: برای تجدید بیعت فرهنگیان با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی امام و شهدا، گروهی از فرهنگیان این استان نیز به مرقد مطهر در آئین سالگرد حضرت امام (ره) اعزام می شوند.
زمانیان ادامه داد: دانش آموزان و معلمان البرزی در آئین های بزرگداشتی که به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در این استان برگزار می شود شرکت می کنند تا بار دیگر با امام و شهدا پیمان ببندند.
البرز440 هزار دانش آموز و 25 هزار معلم شاغل دارد.
2819/1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهند:داریوش غفاری

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید