خبر فوری

متولیان ورزش هرمزگان در سکوت به سر می برند

دبیر هیئت جانبازان و معلولین استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: مهدی ماندگاری نماینده استان در تیم بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان در مسابقات آسیایی توانست با کسب طلا بار دیگر برگ زرینی برای هرمزگان رقم بزند اما دریغ از اندکی توجه.

حسن کامجو با بیان اینکه ماندگاری چه در زمان دعوت به تیم ملی جوانان و چه در زمان برگشت با طلای آسیا مورد بی‌مهری مسئولان ورزش و جوانان هرمزگان قرار گرفت، تصریح کرد: متولیان ورزش استان حتی از یک شاخه گل و یک بنر برای تبریک به این قهرمان خودداری کردند و حتی به خود این زحمت را ندادند با حضور در منزل وی اندک تجلیلی از این افتخارآفرینی انجام دهند و در سکوت به سر می‌برند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه علی‌رغم مراجعات متوالی هم هیچ دستگاهی در این خصوص اقدامی نکرد، اضافه کرد: پس‌ازاین ماجرا اسامی تیم ملی جوانان ایران جهت اعزام به مسابقات جهانی کانادا اعلام شد که خوشبختانه بازهم نام مهدی ماندگاری در فهرست دعوت‌شدگان قرار داشت.

کامجو ادامه داد: از همان زمان اعلام شد برای اخذ ویزا بازیکنان باید مبلغ 30 میلیون تومان به‌عنوان ضمانت‌نامه بانکی ارائه شود تا بازیکنان بتوانند به این مسابقات اعزام شوند که از همان زمان به‌تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله ورزش و جوانان مراجعه کردم و علی‌رغم وعده  معاون ورزشی این اداره کل هیچ اقدامی صورت نگرفت.

وی با اشاره به اینکه در این بین تنها اداره کل بهزیستی هرمزگان همکاری داشت که به دلیل برخی مسائل اداری در این خصوص نتیجه‌ای نیافتیم، خاطرنشان کرد: چون دیگر زمانی به اعزام باقی نمانده بود این استعداد هرمزگانی باید خود را به تمرینات تیم ملی در تهران می‌رساند، بنده خود به‌ناچار با کمک برخی اطرافیانم این مبلغ را تهیه و به بانک تحویل دادیم تا ضمانت‌نامه بانکی این بازیکن هرمزگانی صادر و وی بدون مشکل تیم ملی را همراهی کند.

دبیر هیئت جانبازان و معلولین استان هرمزگان با بیان اینکه در استانی مانند هرمزگان با این میزان درآمد و دروازه اقتصادی کشور بودن، جای تأسف داشت یک بازیکن به دلیل عدم توانایی در تهیه ضمانت‌نامه بانکی راهی مسابقات جهانی نشود، تصریح کرد: ماندگاری تنها بازیکنی بود که ارائه ضمانت‌نامه بانکی‌اش این مدت طول کشید و اگر دو روز این اقدام به تأخیر می‌افتاد شانس حضور در مسابقات جهانی را از دست می‌داد که خوشبختانه با حل شدن این معضل وی 14 خرداد به همراه تیم ملی عازم این مسابقات می‌شود.

کامجو در پایان با اشاره به اینکه این هیئت پرافتخارترین هیئت ورزشی هرمزگان است، افزود: حضور 8 بازیکن  و 2 مربی ملی‌پوش از این هیئت و کسب مدال‌های رنگارنگ بین‌المللی و کشوری نشان‌دهنده عملکرد مثبت مان بوده اما عدم‌حمایت‌ها سبب شده که با مشکلات سنگینی مواجه شویم.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید