خبر فوری

راهبران آموزشی و تربیتی نقش موثری در ارتقای کیفیت مدارس روستایی دارند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا، ایرج بیت اللهی یکشنبه در همایش تجلیل از 70 راهبر آموزشی و تربیتی فعال هرمزگان افزود: بازخورد عملکرد راهبران آموزشی و تربیتی در تحقق اهداف سند تحول بنیادین مشهود است و شاهد ارتقای شاخص های مهم آموزشی و تربیتی در هرمزگان هستیم.
وی بیان داشت: راهبران آموزشی و ترییتی با همراه کردن معلمان و به کارگیری شیوه های نوین تدریس و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی، توانسته اند با رویکردی علمی، تعلیم و تربیت را از سطح پایه متحول کنند که حاصل آن وجود بیش از 600 معلم چند پایه پویا و فعال در استان است.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان اظهارکرد: همگام با تحول در مبانی آموزشی روز دنیا ایجاب می کند به جای تمرکز بر یک روش آموزشی و تربیتی، بر اساس شرایط زمانی و مکانی حرکت کرده و مدیران و معلمان با نگرش های نوین برای سال تحصیلی آینده از هم اکنون برنامه ریزی نمایند.
بیت اللهی ادامه داد: اداره تکنولوژی گروه های آموزشی ابتدایی استان برگزاری کارگاه های متنوع و کاربردی آموزشی با رویکردهای نوین را برای معلمان در تقویم اجرایی فصل تابستان هدفگذاری کرده که از این اقدام پشتیبانی و حمایت شده است.
وی، خرد جمعی در برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف تعلیم وتربیت را ضروری دانست و گفت: به طور قطع همدلی و هم افزایی بخش های درون سازمانی و تعامل و همکاری سایر نهادها می تواند به نتیجه مطلوبی در اهداف تعلیم وتربیت دوره ابتدایی منجر شود.
این مسئول یادآورشد: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از 20 کلاس چند پایه بازدید کرده اند که این همراهی موجب تحکیم بنیه علمی دانشجویان خواهد شد و نشان از تعامل و همدلی مسئولان دانشگاه فرهنگیان دارد.
هرمزگان دارای 320 هزار دانش آموز و سه هزار و 481 واحد آموزشی دولتی و غیر دولتی است.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید