خبر فوری

برپایی نمایشگاه عکس های تاریخی بندرعباس از دوره احمدشاه تا پهلوی دوم

اشکان مختاری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این عکس ها از بین حدود 100 قطعه عکس تاریخی هنری شهر بندرعباس انتخاب شده است.
وی ادامه داد: این عکس ها گذری تاریخی بر دوره 50 ساله بندرعباس بوده که از زمان احمد شاه قاجار تا محمدرضا پهلوی را در قاب تصویر روایت می کنند.
وی اضافه کرد: نمایشگاه یاد شده هر روز از ساعت 9 صبح تا هفت بعد از ظهر در محل موزه مردم شناسی خلیج فارس برای مراجعه و مشاهده علاقه مندان به بندرعباس در گذر تاریخ دایر است.
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان افزود: این آمادگی وجود دارد که با همکاری مجموعه داران نمایشگاه های مختلفی در محل موزه مردم شناسی خلیج فارس برگزار شود.
به گفته وی این نمایشگاه تا تیرماه ادامه خواهد داشت.
3129/2094
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: هومن محمدکرمی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید