خبر فوری

خدری: تقسیم آرای مردم به حلال و حرام برخلاف مصالح ملی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری در نطق میان دستور در صحن علنی امروز (یکشنبه) مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات گفت: 29 اردیبهشت جشن بزرگ مردم سالاری بود که مردم با حضور تاریخی و کم‌نظیر پای صندوق‌های رای سه پیروزی را به ارمغان آوردند.

به گفته وی، مردم با نشان دادن حساسیت تحسین برانگیز نسبت به سرنوشت و آینده کشور ساعت‌ها در صف رای ایستادند تا آگاهی، بلوغ سیاسی و وقت‌شناسی‌شان را به دنیا نشان دهند که این یک پیروزی بزرگ است.

نماینده بوشهر ادامه داد: رهبری مقام معظم رهبری زمینه ساز حضور تاریخی و تقویت مردم سالاری و جمهوریت نظام شد. همچنین مردم به گفتمان عقلانیت، اعتدال و تدبیر و امید رای دادند تا همان کاری که در خرداد 92 شروع کرده بودند را به سرانجام برسانند.

خدری با بیان اینکه دولت باید در جهت تحقق وعده هایش تلاش کند گفت: در مدت تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برخی نمایندگان به تشریح دستاوردهای دولت یازدهم جهت تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات و ادامه کار دولت تدبیر و امید پرداختند که ما نمایندگان حامی دیروز دولت، مطالبات کنندگان امروز از دولت هستیم، لذا از آقای روحانی میخواهیم که برای تحقق وعده هایش تغییراتی در کابینه لحاظ کند و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان را در اولویت قرار دهد.

وی افزود: از طرف دیگر اکنون رقابت‌های انتخاباتی را پایان یافته تلقی کنیم. چون از فضای انتخابات گذشته است. تقویت فضای دوقطبی در کشور و تقسیم آرای مردم به حلال و حرام برخلاف مصالح ملی و درتضاد با منویات مقام معظم رهبری است.

این عضو فراکسیون امید یادآور شد: وقتی مقام معظم رهبری تاکید دارند که حتی مخالفان نظام نیز در انتخابات شرکت کنند دیگر تکلیف برای همه روشن است. باید اجازه داده شود تا دولت مشروع برآمده از رای مردم کارش را انجام دهد. ما یک کشور، یک رهبر، یک ملت و یک دولت داریم. پس شیرینی جشن بزرگ ملی را در کام مردم تلخ نکنیم و قدرشناس این ملت باشیم.

خدری در ادامه با اشاره به مشکلات فرهنگیان گفت: بارها سخن از مشکلات فرهنگیان گفته شده اما مشکلی از آنها رفع نشده است؛ معلمانی که ما را از کرسی‌های کلاس درس به کرسی ریاست جمهوری و خانه ملت کشانده اند.آنها مستحق داشتن شرایط زندگی مطلوب هستند. چون آنها می‌توانند با تربیت مدیران و انسان‌های بهتر جامعه ای بهتر و سالم‌تر را رقم زنند. انتظار می رود وزیر آموزش و پرورش تکلیف معلمان حق‌التدریسی را تا قبل از مهر ماه مشخص کند و توجه ویژه ای به این قشر از جامعه داشته باشد.

نماینده بوشهر همچنین با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در پارس جنوبی و توجه ویژه برای استفاده از ظرفیتهای این استان تاکید کرد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید