خبر فوری

اولین همایش سرمایه گذاری و مشارکت اقتصادی در کنگان بوشهر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایرنا شهردار بندر کنگان در این همایش گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران شهر کنگان و واگذاری کارها به مردم است.
اکبر پاریابی با اشاره به ترسیم افق 1404 بندر کنگان افزود: در افق 1404 بندر کنگان یکی از شهرهای ایده آل استان و کشور خواهد بود.
شهردار کنگان با اشاره به موقعیت های خاص این شهر و ظرفیت های های سرمایه گذاری در این شهر بندری اظهار کرد: یکی از مهمترین و بهترین موقعیت های سرمایه گذاری در این شهر احداث دهکده گردشگری است.
وی اضافه کرد: با احداث بزرگترین دهکده گردشگری استان و کشور در ساحل کنگان، تحولی عظیم در حوزه گردشگری، جذب توریست، سرمایه گذاری و اشتغال صورت خواهد گرفت.
پاریابی در بخش دیگر به برخی اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر در چند سال اخیر اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری و شورای اسلامی شهر در توسعه شهری کنگان نقشی بی بدیل داشته است.
وی احیاء بلوار وفاق، احداث بلوار امام حسین (ع)، بلوار خلیج فارس به طول هشت کیلومتر، مشارکت در احداث کمربندی، کمک به توسعه درمان بویژه بیمارستان، احداث و توسعه مراکز علمی و آموزشی و دینی را از جمله اقدامات مهم شهرداری بیان کرد.
پاریابی به مطالعه و طراحی اسکله بندر کنگان اشاره کرد و گفت: احداث اسکله تجاری بندر کنگان یکی از خواسته های بحق و آمال و آرزوی مردم است که امیدواریم با حمایت و تدبیر مسئولان بویژه دولت دوازدهم این خواسته محقق شود.
در این همایش که جمعی از سرمایه گذاران شهر کنگان حضور داشتند ظرفیت های سرمایه گذاری شهرداری کنگان در این شهر توسط کارشناسان سرمایه گذاری و اقتصاد شهری ارائه شد.
شهر کنگان در فاصله 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است و از لحاظ توسعه و سرمایه گذاری دارای ظرفیت های خوبی است.
7208/6043**
خبرنگار: ابوذر حسین پور** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید