خبر فوری

علت تمدید مهلت تحقیق‌وتفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان

 به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از مشرق، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره نامه هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به هیأت رئیسه مجلس جهت تمدید سه ماهه این تحقیق و تفحص گفت: محورهای مربوط به بانک سرمایه در این پرونده تقریباً به اتمام رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: موضوعی که هیأت تحقیق و تفحص نیاز دید جهت بررسی بیشتر تقاضای تمدید مهلت کند، موضوع پتروشیمی‌ها و شرکت‌های وابسته به بانک سرمایه بود.

رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: نامه ما یک هفته پیش به هیأت‌رئیسه مجلس ارسال شده است، اما هنوز پاسخی در این باره دریافت نکردیم.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی چندی پیش گفته بود: مسئولان صندوق ذخیره فرهنگیان، بانک سرمایه و در رأس آنها وزارت آموزش و پرورش تاکنون هیچ شکایتی را به قوه قضاییه و سایر مراجع ذی‌صلاح بابت کسانی که صندوق یا بانک سرمایه یا سایر شرکت‌های وابسته به صندوق وام‌های کلان دریافت‌کرده‌ و هنوز نپرداخته‌اند، صورت نداده‌اند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خاطرنشان کرده بود: این وام‌ها نزدیک ۱۱ هزار میلیارد تومان بوده و آنچه ما احساس می‌کنیم این است که شاید بیش از ۶۰ درصد آنها مشکوک الوصول باشد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید