خبر فوری

فرهنگ دینی وانقلابی ما جوابگوی نیازهای مردم است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگارمهر، آیت الله محمد رضا ناصری ظهر جمعه در جمع نمازگزارن یزد با بیان اینکه فرهنگ والای دینی و انقلابی ما جوابگوی تمام نیازهای مردم در جامعه اسلامی است تاکید کرد: بر مسئولان است با تکیه بر آن و ظرفیت های داخلی به ملت انقلابی خدمت خالصانه داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه و قدردانی از این حضور گسترده افزود: مردم ولایتمدار با حضور پرشور در انتخابات به نظام و انقلاب اسلامی لبیک گفتند.

ناصری ادامه داد: انتخابات با درایت مقام معظم رهبری و توصیه های ایشان خیلی باشکوه برگزار شد و حالا باید منتخبان ملت در شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری با جدیت به فکر مردم و جامعه اسلامی باشند و برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

امام جمعه یزد افزود:توصیه های موکد مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت انتخابات موجب شد تا در این عرصه شاهد حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی در جای جای ایران اسلامی باشیم.

وی عنوان کرد: هم اکنون بر منتخبان مردم شوراهای اسلامی شهر و روستاها و ریاست جمهوری است بیش از گذشته به فکر مردم و بخصوص برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال کار کنند.

ناصری در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه یزد گفت: بر منتخبان مردم است که به دغدغه های مردم و جوانان و توصیه های مکرر مقام معظم رهبری رسیدگی کنند که رسالتی مهم محسوب می شود.

 امام جمعه یزد در ادامه به اهداف فرهنگی و آموزشی و نفوذ دشمنان در قالب برنامه های مختلف اشاره کرد و خواستار بصیرت و هوشیاری در برابر کفر جهانی شد.

ناصری همچنین به حلول ماه مبارک رمضان و نقش آن در سازندگی انسان ها اشاره کرد و خواستار بهره گیری هرچه بهتر از آن توسط مردم و جوانان شد و راه سعادت را در گرو تقوای الهی ذکر کرد.

وی به سفر اخیر ترامپ به عربستان و برخی کشورهای منطقه اشاره و گفت: آمریکایی ها همواره به دنبال رسیدن به اهداف خود و ابجاد اختلاف بین امت اسلام هستند بنابراین باید همه هوشیار باشند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید