جشن پیروزی انتخاب دکتر روحانی در بندرعباس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، رئیس ستاد مرکزی ستاد انتخابات دکتر روحانی در هرمزگان در این آیین، با تقدیر از حضور باشکوه و همه جانبه مردم این استان در پای صندوق های اخذ رای اظهار کرد: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب گفتند پیروز واقعی این انتخابات مردم سراسر ایران هستند.
ابراهیم امینی پور نتیجه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در کل کشور عادلانه توصیف کرد و افزود: استقبال 76درصدی مردم هرمزگان از این انتخابات خستگی را از تن همه زدود.
رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی درهرمزگان با اشاره به مصاحبه اخیر رئیس جمهوری منتخب ابراز داشت: با توجه به شعار اعتدال و تدبیرو امید درچهارسال آینده یعنی تا سال 1400 هجری خورشیدی مردم ایران شاهد پیشرفت همه جانبه کشور خواهند بود.
وی بااشاره به توانایی های هرمزگان در زمینه تجارت ، حمل و نقل دریایی، زمینی ، هوایی و ریلی و فعالیت پنج واحد تولید فولاد و آلومینیوم و وجود بیشترین مناطق ویژه اقتصادی و آزاد بیان داشت: تنها توقع ساحل نشینان هرمزگانی از شما عمل به وعده های داده شده است.
معاون فرهنگی ستاد تبلیغات دکتر روحانی نیز طی سخنانی تاکید کرد: مهم ترین خواسته مردم هرمزگان از دولت جدید ایجاد اشتغال برای جوانان و کمک به ایجاد و راه اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی است.
علیرضا خورشید زاده با بیان اینکه مردم دراین دوره از انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر به اعتدال و تدبیر و امید و صلح و دوستی رای دادند گفت: با شجاعت و صداقتی که در آقای روحانی سراغ دارم شاهد به بار نشستن شعارها و وعده های داده شده از سوی او به خصوص به شما مردم هرمزگان خواهیم بود.
صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران و تحلیل گر مسایل سیاسی نیز طی سخنانی این پیروزی را به مردم هرمزگان تبریک گفت و خطاب به آنان گفت: با شناختی که از دکتر روحانی و برنامه های او دارم چهار سال بعد مجددا سرافرازانه در میان شما حضور می یابم.
در ادامه گروه های موسیقی و نمایش نیز با اجرای برنامه ها متنوع ، شادی وصف ناپذیری ایجاد کردند طوریکه این آیین تا نیمه شب ادامه پیدا کرد.
حضور غلامرضا صنعتگر با اجرا ترانه خدارا شکر با استقبال مردم حاضر در ورزشگاه بیست هزارنفری خلیج فارس شهر بندرعباس مواجه شد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، 29 اردیبهشت همزمان با دیگر نقاط کشور، در هرمزگان نیز با حضور گسترده و پرشور مردم، برگزار شد.
76 درصد از مردم استان هرمزگان در انتخابات شرکت کردند که 56 درصد از شرکت کنندگان، به دکتر روحانی رای دادند که بالاترین رای محسوب می شود.
کل آرای مأخوذه در استان هرمزگان 887 هزار و 969 رای بود که نامزدهای انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شامل دکتر حسن روحانی 486 هزار و و 404 رای، ابراهیم رئیسی 366 هزار و 906 رای، میرسلیم 8 هزار و 49 رای و هاشمی طبا 4 هزار و 445 رای را به خود اختصاص دادند.
در اطلاعات منتشره ستاد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هرمزگان تعداد کل آرای باطله این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در هرمزگان حدود 18 هزار رای اعلام شده است.
6149/2094
خبرنگار:رضا گیلانی**انتشار دهنده:هومن محمدکرمی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید