حدود24هزارکیلو گرم میوه قاچاق درهرمزگان امحاء شده است

عزیز سیدی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا میوه های قاچاق امحاء شده را شامل لیمو ترش، نارنگی، پرتقال، گلابی ، گواوا، آووکادو و انبه ذکر کرد.
رئیس روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خاطرنشان ساخت: همچنین در مدت یاد شده 235راس گوسفند و 13راس گاو نیز از قاچاقچیان در سطح این استان کشف و تحویل مراکز قرنطینه دامپزشکی شده است .
سیدی با بیان اینکه میوه و انواع دامهای قاچاق از مبادی غیر قانونی وارد این استان می شوند افزود : موارد مذکور به دلیل نبود نظارت قرنطینه ای دارای بیماری های مختلفی هستند که در صورت عدم مبارزه ممکن است بیشترین خسارت را به بخش کشاورزی و زیر مجموعه های آن ازجمله دامهای داخل کشور وارد کنند.
وی از شهرستانهای قشم، پارسیان، میناب، سیریک و بندرلنگه از مهمترین مناطق کشف میوه و دام قاچاق در استان هرمزگان نام برد.
رئیس روابط عمومی سازمان کشاورزی هرمزگان نامی از کشورهای مبداء میوه ها و دامهای قاچاق کشف شده در هرمزگان نبرد. 6149/6048
خبرنگار: رضا گیلانی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید