آزادسازی خرمشهر فتح الفتوح دفاع مقدس بود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار مهر، احمد حیدری صبح چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی تنگستان که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شده بود گفت: فتح خرمشهر فتح الفتوح دفاع مقدس بود که به همت و پایمردی مردمان ایران اسلامی به وقوع پیوست تا این دیار لاله خیز نماد استقامت و مردانگی شود و برگ زرینی در تاریخ دیار شهیدپرور ما رقم خورد.

وی تصریح کرد: وحدت فرماندهی و اتحاد یکپارچه سپاه و ارتش در کنار روحیه ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان رزمنده و دلاور کشور موجب پیروزی در عملیات غرور آفرین بیت‌المقدس شد.

حیدری افزود: امروز آنچه مهم‌تر از پاسداشت یاد و خاطره فاتحان خرمشهر است پیروی و حرکت در مسیر تعالی که فتح خونین شهر به ما آموخت خواهد بود که این را باید در ادامه راه انقلاب مد نظر داشته باشیم و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در راه فتح خرمشهرهای پیش رو تمام انرژی و توان خود را به کار ببریم.

وی بیان داشت: امروز آنچه مهم‌تر و پیچیده‌تر از جنگ نظامی است که نظام اسلامی ما با آن روبرو است و به‌طور حتم از جنگ سخت نیز سخت تر خواهد بود جنگ نفوذ دشمنان است که ما باید در راه حرکت موزیانه و خصمانه دشمنان بصیرت به خرج دهیم و با روشنگری راه دشمن را سد کرده و دست نفوذشان از کشورمان را کوتاه کنیم.

فرمانده سپاه امام علی(ع) تنگستان گفت: مهم‌ترین جهادی که امروز برای ما تعریف شده است به تعبیر مقام معظم رهبری جهاد کبیر است که در آن ما با تبعیت نکردن و اطاعت نکردن دشمن و قطع وابستگی به آن در صحنه جهاد کبیر علیه دشمنان پیروز خواهیم شد.

وی تاکید کرد: امروز تنها راه‌برون رفت از مشکلات، اقتصاد مقاومتی است که با برنامه‌ریزی و دقت نظر مسئولان در این مسیر فتنه و دسیسه‌های شومی که متوجه نظام است خنثی خواهد شد چرا که امروز نظام ما به همت مسئولان نیازمند است و باید اینگونه باشد.

حیدری خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح با تجربه درخشان گذشته و تکیه بر تکنولوزی پیشرفته امروزی هر روز مقتدرتر خواهند بود و نتیجه این اقتدار امنیت پایداری است که در کشور حاکم است و این مهم هدیه نظام مبتنی بر ولایت فقیه است که نصیب آحاد مردم شده است.

در پایان این مراسم از رزمندگلان دلاور شرکت کننده در عملیات بیت المقدس تجلیل به عمل آمد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید