دوستان و دشمنان خود را در جنگ شناختیم/ تا امروز سخت‌ترین گردو‌ها را شکسته ایم/ خرمشهرهای دیگری در راه است

سردار باقرزادهسردار سید محمد باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد مشترک نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: آن روز همه ارتجاع عرب منطقه و حامیان بین المللی و دستگاههای تبلیغاتی آن‌ها به دنبال این بودند که در عزم ملت ایران برای بازپس‌گیری خرمشهر سستی ایجاد کنند.
وی افزود: وقتیکه عملیات بیت المقدس در ۱۲ اردیبهشت سال ۶۱ آغاز شد، تلاش همه بنگاههای تبلیغی دشمن بر این محور استوار شد که “ایران نمی‌تواند موفق به فتح خرمشهر شود”؛ به خاطر دارم که رادیو “مونت کارلو” در تحلیلی گفته بود “ایران سخت‌ترین گردو را برای شکستن انتخاب کرده است”.
سردار باقرزاده با بیان اینکه بعد از گذشت ۳۵ سال از فتح خرمشهر توسط سربازان اسلام، فضای عمومی منطقه همچنان در همان مسیر قرار دارد، عنوان کرد: همه جنگ‌ها و توطئه‌ها و سازماندهی هایی که دشمن در حوزه‌های جنگ سخت و جنگ نرم در منطقه به راه انداخته، به خاطر این است که ملت ایران را از مسیری که در آن قدم برمی‌دارد، بازدارد؛ به یک معنا می‌خواهند اینگونه به ما القا کنند که “شما سخت‌ترین گردو را برای شکستن انتخاب کردید”؛ اما در این میان حرف ما این است که چیزی عوض نشده است.
رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد مشترک نیروهای مسلح با بیان اینکه ما دوستان و دشمنان خود را در جنگ شناختیم و امروز هم دوستان و دشمنان ما شناخته شده هستند، تاکید کرد: همه ملتهای منطقه از دوستان ما به حساب می‌آیند و دولتهای متخاصمی که قداره بستند و استکبار جهانی و آمریکا آن‌ها را تجهیز می‌کند برای ما شناخته شده هستند.
سردار باقرزاده با بیان اینکه ما تا امروز سخت‌ترین گردو‌ها را شکسته ایم و در حال حرکت به جلو هستیم تا آن گردوی سخت نهایی را هم بشکنیم، تصریح کرد: ما تلاش هایی که امروز در حال صورت گرفتن است را جدای از نبرد پرحماسه فتح خرمشهر نمی‌دانیم.
وی در پایان تاکید کرد: ما در تداوم فتح خرمشهر در سال 61، خرمشهرهای دیگری را آزاد کردیم و هنوز هم به تعبیر مقام معظم رهبری خرمشهرهای دیگری در راه است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید