آیت الله «موحدی کرمانی» پیروزی روحانی در انتخابات را تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری مهر، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

در پیام دبیرکل جامعه روحانیت مبارز آمده است:

«خداوند منان را شاکریم که ملت بزرگ، مؤمن و فهیم ایران را در خلق حماسه ‌ای دیگر سرافراز کرد. به این ملت درود می فرستیم و خاضعانه از محضر حضرت حق جل و علا بهروزی، سربلندی، رفاه و تعالی مادی و معنوی مردم عزیز را خواستاریم.

به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر حسن روحانی تبریک می گوییم و اعتماد مجدد مردم شریف ایران به ایشان را موهبتی بزرگ دانسته و انتظار داریم ایشان و دولت محترمشان نسبت به اجرای تذکرات مقام معظم رهبری و وظائف قانونی و وعده ‌های مطرح شده و خواسته ‌های به حق مردم جدی و کوشا باشند و دوران جدید را که خود وعده داده ‌اند با سرعت و کارایی بیشتر و اشتباه کمتر تداوم بخشند و به خصوص در رابطه با محرومیت زدایی، اشتغال، رونق تولید، افزایش اقتدار ملی و توسعه اخلاق و فرهنگ دینی گامی بلند و تأثیرگذار بردارند.

دوران پس از انتخابات زمان وحدت، یکدلی، حسن ظن، تلاش و کوشش مضاعف است. لذا همه با هم ایستادگی در برابر دشمنان و دوستی و محبت به دوستان و مؤمنان را وجهه همت خود قرار دهیم و همه از قانون تمکین کنیم. صادقانه در خدمت هم باشیم، به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی وفادار بمانیم، سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری را نقشه راه خود قرار دهیم و با نظارت صحیح به دولت و مجریان و سایر خدمتگزاران کمک کنیم. ان شاءالله

جامعه روحانیت مبارز از مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، روحانیت معظم و سایر نخبگان، مسئولین اجرایی، نظارتی، کاندیداها و فعالان سیاسی و رسانه‌ ها و قاطبه ملت شریف ایران علی الخصوص مقام معظم رهبری دام عزه که در خلق این حماسه عظیم و ماندگار نقش آفرین بوده ‌اند صمیمانه سپاسگزاری می نماید.»

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید