توانایی سپاه ‌برای دشمنان غیرقابل اندازه‌گیری است/‌هرگونه ‌تجاوز به آب‌های سرزمینی ایران ‌برای دشمنان پشیمانی به‌دنبال دارد

سردار اصغر شکراللهی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت‌ با گرامیداشت سالروز آرادسازی خرمشهر اظهار داشت: پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تأسی از ائمه اطهار همواره پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی را اساس کار خود می‌دانند.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه توجه به اصل اساسی اعتقاد به باورهای اسلام ناب محمدی از ویژگی‌های مهم سپاه پاسداران است افزود: بر اساس این باور مهم، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در تمامی عرصه‌ها با قدرت ورود می‌کند.

سردار شکراللهی با بیان اینکه سپاه پاسداران، پشتیبانی و حمایت ملت ایران را همواره در تمامی دوران به همراه داشته است و این نهاد برخاسته از متن مردم است تصریح کرد: یکی از دلایل توفیقات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی مردم است.

وی مهم‌ترین علت فائق آمدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان را رهبری قدرتمندانه مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: سپاه پاسداران همواره در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن موفق ظاهر شده است.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه سپاه پاسداران همواره در مقابله با تهدیدات دشمنان داخلی و خارجی در خط مقدم بوده است افزود: بزرگترین ویژگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطرپذیری زیاد این نهاد مقدس در مقابل دشمنان است.

سردار شکراللهی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرگز در مقابل  شوکت وعظمت ظاهری استکبار جهانی هیچ گونه ترسی به خود راه نداده است خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تمام قد در مقابل استکبار جهانی ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک استراتژی دفاعی دارد تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران در کمترین زمان ممکن، واکنش قدرتمندانه‌ای در مقابل تهاجم احتمالی دشمن دارد.

سردار شکراللهی با بیان اینکه  قدرت و استراتژی پیروزمندانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره به دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات شده است افزود: هرگونه ورود و تجاوز به آب‌های سرزمینی ایران اسلامی برای دشمنان پشیمانی به‌دنبال دارد.

معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه توان نیروی دریایی سپاه در دفاع از ایران اسلامی برای دشمنان غیرقابل پیش بینی  و برآورد است بیان کرد: توانایی سپاه پاسدران انقلاب اسلامی برای دشمنان غیرقابل اندازه گیری است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید