خبر فوری

مرکز جراحی‌ درمانگاه فرهنگیان یزد از وزارت بهداشت مجوز گرفت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، دکتر «عباسعلی ایمانی» اظهار کرد: با پیگیری‌های مسئولان استانی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد مجوز ایجاد مرکز جراحی محدود «دی کلنیک» از سوی دفتر نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی کشور برای درمانگاه فرهنگیان یزد صادرشد.

وی گفت: پس از تایید این قرارداد توسط وزارت بهداشت مقدمات ایجاد این مرکز از سوی اداره کل آموزش و پرورش یزد فراهم می‌شود.

مدیرعامل مرکز بهداشتی و درمانی فرهنگیان یزد با اشاره به یادآوری این که با ایجاد دی کلنیک ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به فرهنگیان توسعه می‌یابد افزود: امکان انجام کلیه جراحی‌هایی که نیاز به هتلینگ ندارد در این مرکز وجود خواهد شد .

ایمانی در ادامه با قدردانی از همراهی مسئولان دولت تدبیر و امید به اجرای طرح توسعه این مرکز اشاره کرد و گفت: با همراهی خیرین و حمایت مسئولان در یک سال گذشته قریب یک هزار مترمربع زیربنای مفید ساختمانی و قریب چهار میلیار ریال تجهیزات پزشکی برای این مرکز تهیه شده است .

وی تامین فضای مستقل برای بخش دندانپزشکی و آزمایشگاه را یاد آورشد و تصریح کرد: به همت خیر نیکوکار حاج رضا شیشه بری این دو بخش در فضای مناسب ایجاد و به تجهیزات مورد نیاز و به روز مجهز شده است .

این مسئول در پایان به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه های مختلف در این درمانگاه به فرهنگیان اشاره کرد و گفت: خدمات پارکلینیکی نیز در این مرکز دراختیار مراجعان قرار داده شده است .

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید