خبر فوری

بیش از 18 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان بشاگرد اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از سه شنبه خبرنگار ایرنا، فلکناز دهقانی در نشست کمیته برنامه ریزی این شهرستان بیان داشت: این رقم ازمحل اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای برای شهرستان بشاگرد اختصاص یافته است.
وی، با بیان اینکه این اعتبارات نسبت به سال گذشته 59 درصد رشد داشته، افزود: این اعتبارات در بخش‌های راه، برق، آبرسانی، آموزش وپرورش، بهداشت هزینه می‌شود.
وی با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید برای رشد و توسعه هر چه بیشتر بشاگرد، تصریح کرد: اختصاص و صرف اعتبارات با وجود همه محدودیت ها، نشان از نگاه و توجه ویژه دولت دکتر روحانی برای توسعه مناطق کمتر برخوردار و در حال توسعه از جمله بشاگرد است.
دهقانی خاطرنشان کرد: با تخصیص اعتبارات به این شهرستان در طول فعالیت دولت تدبیر و امید ، پروژه هایی دربخش های راهسازی ،آب و برق ،مخابرات، مسکن روستایی و اموزش وپرورش و ورزش و جوانان اجرا شده است.
شهرستان بشاگرد با 40 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری شرق بندرعباس مرکزاستان هرمزگان قرار دارد .
بشاگرد از جمله مناطق محروم و کمتربرخوردار استان هرمزگان است که البته در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در چند سال اخیر گام های بسیار خوبی برای رشد و آبادانی هر چه بیشتر آن برداشته شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید