خبر فوری

کارخانجات بزرگ غرب بندرعباس به سمت جذب نیروهای محلی گام برداشته اند

محمدعلی سلیمی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم هرمزگان در سال های گذشته گله مندی های فراوانی از وجود این صنایع در استان و استفاده اندک آنها از نیروهای بومی داشته اند.
وی ابراز داشت: لزوم تغییر این شرایط به شدت احساس می شد و با توجه به این مساله مدیران و مسئولان و نمایندگان هرمزگان هم خواهان آن بودند.
وی اضافه کرد: با تلاش و تاکیدهای فراوان کارخانجات غرب بندرعباس هرچند با تاخیر، سر انجام بکارگیری نیروهای بومی را پذیرفته و اکنون نسبت بکارگیری نیروهای بومی به غیر بومی شرایط بهتری از گذشته داشته و 60 به 40 شده است.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: به عنوان نمونه پالایشگاه میعانات گازی ستاره نفت خلیج فارس در خواست جذب نیرو به این اداره کل ارسال کرد که نسبت به معرفی تخصص های خواسته شده اقدام شد.
وی اشاره کرد: افراد معرفی شده اکنون در حال گذراندن مراحل پذیرش و جذب و بکارگیری در این پالایشگاه هستند.
3219/6048
خبرنگار: عزت الله معمارباشی ** انتشار دهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید