خبر فوری

مرکز بزرگ درمان بستر در منطقه هشت بندی میناب تأسیس می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرنگار ایرنا، دکتر سید حسین داودی دوشنبه در حاشیه بازدید از پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان های میناب، حاجی آباد و رودان به خبرنگاران اظهار داشت: مرکز درمان بستر منطقه هشت بندی با مساحت 5 هزار و زیر بنای یک هزار و 300 متر توسط بنیاد علوی وابسته به بنیاد جانبازان ساخته می شود.
وی افزود: زمین این مرکز توسط خیر حاج احمد رئوفی اهدا شده است که پس از ساخت و تکمیل، دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص تجهیزات کامل و تأمین نیروی انسانی مرکز اقدام خواهد کرد.
دکتر داودی با بیان اینکه در این مرکز 10 تخته، تمامی خدمات بهداشتی درمانی ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد:ساخت مرکز درمان بستر هشت بندی از مهمترین برنامه های طرح تحول نظام سلامت در این منطقه است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد:یکی از اقدام های مهم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اجرای پروژه های درمان بستر در مناطق محروم کشور است.
وی بیان داشت: این اقدام مهم به منظور تأمین و توزیع متعادل خدمات درمان بستری مناسب با نیاز نقاط مختلف کشور با در نظر گرفتن دو عامل مهم انجام شد.
این مقام مسئول اظهار کرد: قابل دسترس بودن خدمات برای مردم و جلوگیری از سرمایه گذاری های غیر ضروری دو عاملی هستند که در این طرح به آن توجه شده است.
شهرستان میناب در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده که پس از مرکز دومین شهر بزرگ این استان است.
شهر هشتبندی با جمعیتی در حدود 50 هزار نفر از جمله توابع شهرستان میناب می باشد که در فاصله 65 کیلومتری این شهرستان واقع شده است.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید